• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Ja, det är tråkigt om han inte kommer.. speciellt för Bosse.. men samtigt så känns det nästan, för mig alltså, att han inte godkänner mig som sin svägerska.. *fundersamt*

Oj, vilken svår fråga.. cream eller gammelrosa rosor.. Jag tror att båda blir snyggt.. men varför inte blanda? Både cream och rosa?

• Izunia

jag funderar pa att blanda. Creme kanske inte syns tillräckligt..blir lite beige..?

• Yllo

Jag tror att det blir snyggt om du blandar cream och rosa.. bara cream kan nog bli lite blekt.. och bara rosa kan bli lite mycket rosa.. *funderar* Nej, det blir nog finast om du blandar

• Ammo

Tyvärr Topaz, kommer inte ihåg vilken smak det var, men den var inte för söt, säkert hallon eller något i, tror det var choklad i också.

Tycker nog också du ska blanda färgerna på tårtan Izunia,ska du bara ha en färg så skulle jag ta rosa istället för creme. Kanske blir för färglös då?

• Izunia

det tror jag ocksa..helt rosa kanske tar över färgtemat lite va?

• Yllo

Izunia - om knappt en timme börjar CSI!!
    Föresten.. du svarade aldrig på min fråga om du tror att den där hållaren funkar bättre än en vanlig vas med tanke på att min bukett är droppfromad?? Följde det med någon typ av insatts att hälla vatten i åt blommorna.. kommer inte ihåg..

• Ammo

Jag har ju också rosa i temat så jag kommer antingen blanda vita och rosa rosor på en vit tårta eller bara ha rosa.Men de ska i så fall vara ljusrosa.
    Är dina gammeldags så blir det kanske lite "tungt"rosa, skulle blanda om jag var du.

• Ammo

Hatar att CSI är samma tid som Prison brake:(
    Så jag kollar hellre på det så tar jag reprisen på CSI på onsdagar.

• Yllo

Gammelrosa är väl ungefär som "lingon med mjölk" en rätt så mild rosa nyans som är mörkare än ljusrosa och ljusare än mörkrosa..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S