• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Mja, bandet ska användas till lite allt möjligt, runt buketterna, runt servetterna, runt vaserna och runt de eventuella små presenterna vi ska lägga på rummen.
    Jag tror att jag nog är en fullfjädrad bridezilla numera.. *funderar*

Yllo: ska nog ta o ringa till CD idag, ditt tårtupplägg lät ju jättebra =)

Jag vet inte om vasen välter? Beror ju helt på hur hög buketten är och hur smal vasen är??

Ammo: gud vad sköt att du kan jobba hemma!! =) Vad var det för fel på bilen?

Jag kommer nog vara hemma mkt den här veckan iom att Leo är lite krasslig. Har inget inbokat på hela arbetsveckan.. typ första gången sen han kom.. Fast för en gångs skul känns inte det stressande ;)

• Izunia

Topaz det bli skit snyggt med bandet! Ganska enhetligt!

Vilken vas välter??

• BlueTopaz

Kan vi inte ta en prommis el ngt? jag oooorkar inte sitta hemma!

• Ammo

Det är inget fel på bilen. Men den är ju sprojtans ny (årsmodell-06) så när vi fick den innan jul så hade de glömt montera dragkrok och så fick vi allvädersdäck istället för dubb, så det är det de fixar nu. Jade turen att det var en bilfirma i närheten så jag kunde gå hem.
    Men jag har ssååå lugnt på jobbet nu, så jag har inet att gör hemma heller. Och ringer jag och säger det till min chef så säger han bara att jag måste ta ut komptimmar. Vill ju hellre ta ut dem i sommar när det är fint väder. Får fuska lite och skriva upp att man jobbar några timmar ialla fall.
    Såg Topaz att du inte skulle söka nu. Jag hojtar till om det dyker upp något mer senare.

Har ev fixat frisör...ska träffa min kompis som fyller år på fredag och hennes syster kommer också och hon är frisör i Järfälla, tänkte inte på henne då vi inte ses så ofta. Så jag bad min kompis att hon skulle ta med lite bilder ills på fredag.Hoppas hon är bra för då får jag säkert ett bra pris, (det är min äldsta barndomsvän och känner hennes syrra bra)

• Ammo

Ja, det kan vi göra Topaz.
    Den enda tiden jag har att passa är 13.40 då ska jag till kiropraktorn och sen hämta bilen efter 15.
    Så jag kan när som helst..

• Annie*

Är det någon som känner till om man kan få tag på "reservdelar" till en MS klänning? Jag behöver själva snörningsbandet men det skulle fungera med vilket band som helst så länge färgen är rätt förstås...Har en diamond white klänning-någon som vet möjligheten att hitta ett?

• Izunia

ohhh jag vill ocksa ...jag prommenerar till er..haha!!

Jag gar omkring och städar nu..kul... börjar inte jobba förrän kl 14..

• Ammo

Vet tyvärr inte var du kan hitta det.
    Via nätet, Pricessabutiken i södertälje eller hos sömmerska?!

• BlueTopaz

Kul!
    Vart vill du gå? Jag kan vara färdig på en kvart. Leo ska äta 14.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S