• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

sugarpaste tartor funkar inte med grädde da de lätt kollapsar eller sjunker ihop.

En bukett med hantag haller i flera dagar da den har vatten. Personligen tycker jag att de är finare.

Min är med hallare och kostar max 1500kr. Tycker det var dyrt...
    Tärnbuketterna är handbundna eftersom det är rosor och rosor vissnar inte pa en kväll. De kommer att kosta 250kr st!!
    (Med hallare ca 500-600kr)

Om ni ska ha andra blommor än bara rosor rekommenderar jag hallare da buketten annars vissnar en varm dag..

Jag ska ha en stor bollbukett med hallare i cremefärgade rosor, pärlnalar och buljingtrad. Handtaget kommer att vara klätt i olivgrönt sidenband!

• Ammo

Den var fin!
    Är allt ok med min beställning från Treschic så beställ din Michell därifrån om du inte kan släppa taget..

• Tiger72

Ammo

jag maila henne för att kolla vad hon tar för den.

sen kommer jag att maila till www.destinysbride.co.uk/Index-4.html

se vad hon tar.

Destiny var billigare när det gällde Jeraldine + att hon kunde packa om den och stämla om den från England. priset för Jeraldine var 6000:- men om packning till sverige. Så då slipper jag tänka på tull.

• Ammo

Det var ett bra pris för en bukett tycker jag. Jag ska nog kolla med den som band syrran fina bukett, den butiken ligger inte i stan så då kanske hon är lite billigare än city.

• Ammo

Min klänning var dyrare hos Destinysbride, hon tog 1200kr mer än Treschic.Men jag vet att hon är billigare på andra.

• Tiger72

Ammo

har du någon att skicka till så du slipper tull?

• Ammo

Ja, har en kompis som bor i Florida. De skickar klänningen till henne så packar hon om den, tar bort alla lappar och skriver brev mm och lägger i.
    De kan skriva gift på paketet, har man tur så slipper man undan tull, men det finns inga garantier, tullen går kolla upp dessa paket också.

• Tiger72

kommer jag att beställa en MS så blir det via henne för då slipper jag tull. kan vara värt de där 1500 extra för min del då jag inte känner någon där över. måste ju räkna med 40% om den fastnar i tullen och det är rätt mycket mer.

• Ammo

Åh, vad Prison brake är bra!!!!!!
    Nu börjar 45 min .

Det är jag,datorn och tv´n ikväll;)

Dessvärre måste jag gå och lägga mig snart, ska lämna in bil i morgon bitti mellan 7-8, jäsp!

• Ammo

Hade nog också gjort det om jag inte hade min kompis där, bara för att vara på den säkra sidan.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S