• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Jag skrev inget farligt alls tycker jag...
    kommer inte ihåg exakt men typ att jag inte hade någon erfarenhet av leksakerna och att har man inte testat så vet man ju inte bättre och att det vore skoj att uppleva något häftigt ihop samtidigt.
    Vill ha en sån man sätter på fingret. Typ det..???
    Fattar ingenting. Många har ju skrivit riktigt vulgära saker på BT,skrv inget sånt alls?!

• Ammo

Mailade Treschic igen nu, denna gång via deras hemsida. Jag har inte hört något från dem på 3 veckor nu!!, fast jag skulle få lev besked inom första veckan!!
    Mailade förra veckan, inget svar, så vi får se om de svarar nu...säkert ingen fara men man börjar ju bli lite orolig...
    Innan jag beställde klänningen svarade dom inom ett dygn på alla mina mail..

• Yllo

Hmmm.... kanske man ska köpa en sådan där sexleksak... Jag har aldrig brytt mig om att titta efter en sådan tidigare då jag inte får ut något när jag onanerat (på den tiden jag var singel). Vad är en "rabbit" då? Finns det någon speciell leksak ni rekommenderar åt en nybörjare??

• Yllo

Topaz - det här är orättvist!! Du har fått dina tygprover, men det har inte jag Fast nu behöver jag dom ju inte längre.. men ändå..

Ammo - förstår din oro när dom inte svarar. Känner samma sak när man mailar till någon om något viktigt och så får man inget svar trots att man mailar om och om igen..

• Ammo

Finns ju massor av olika, och som sagt jag är ju nybörjare själv. Kanske Izunia vet som haft party?
    Jag vill ha en fingersak som kan hjälpa mig när vi har sex, finns olika namn för dem.
    Sök på sexleksaker så får du upp butiker som säljer dem och sen får du läsa dig till info vad som kan passa dig.

• Tiger72

Ammo

jag har också mailat dem om Michelle men har inte fått svar och det är 1 1/2 vecka sedan.

så det är nog ingen som fått svar där ifrån.

• BlueTopaz

Jag har en fjäril, vibrerade sak men en liten näbb typ, den sätter mn på sis som ett par trosor. Sedan finns det en delfin som man har på fingret, har jag inte provat.

• Yllo

Hmmm.. skulle vara intressant att gå på ett sådant där sexparty

Jag har suttit och läst nu på intima men fattar ändå inget..

• Yllo

Jag satt faktiskt och funderade på den där fjärilen den som har en liten "näbb"

• BlueTopaz

duschen (duschmunstycket, eller så tar man v det o har bara slangen) är ju annars rätt effektivt.. =)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S