• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

det är buketthallare som man sätter fast pa bordet. Da behöver man inga blomsterdekorationer pa bordet utan alla kan njuta av din och tärnornas buketter!!

Hur praktiskt som helst!

• Yllo

Vi ska ha en tårta med sugarpaste (a la amerikansk som min väninna säger) och då tror jag inte att en vanlig tårtspade räcker.. tror nog att man behöver en riktig tårtkniv

Fast vilken ska jag välja? Den med hjärtat är ju lite söt, men den andra verkar vara en bättre modell och så följer de små rosetterna med dom.

• Izunia

var köpte du bbubblorna? vad kostade det?

• BlueTopaz

Ojoj tjejjer, jag ligger i lä! ;)

Jaghar sett ris som är fågelvänligt någonstans men kan inte minnas var nu??

• Tiger72

hej igen

har haft en hel del att göra så det är därför jag inte varit inne så mycket.

en undran hur långa är ni?

• Yllo

Snyggt är det i alla fall
    Gillade att dom liksom drar upp duken så det blir som drapering..
    Fast jag kommer att nöja mig med en vanlig vas på bordet.. har tänkt ha min bukett mitt på honörsbordet istället för glasskålen med blommor i... men det skulle vara kul att ha en sådan där hållare

• BlueTopaz

Yllo: jag gillade de första bäst =)

• Izunia

det var stor prisskillnad pa spadarna. Gillar nog de i hjärtan mest

• Tiger72

tycker det är så jobbigt att vara så liten. man passar ju tyvärr inte i alla klänningar när man bara är 1,50. försker att hitta skor som göra att jag kan bli 10 cm längre, men tyvärr hittar jag inga.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S