Nu har jag pratat med honom. Han slutade tidigt idag så han var redan hemma när jag kom hem.
Jag tog upp allt med honom.. Han vill gifta sig med mig, fast han är nervös och känner sig osäker på hur man planerar bröllopet. Hans och ex-frun hade dubbelbröllop med tvillingbrodern och det andra paret fixade allt så dom behövde inte göra ett smack själva.
Han har lovat att skärpa sig och jag tror att han förstår nu hur jag känt det.
Vad vi fortfarnde är oense om är hur bröllopet är.. Han tycker det verkar så stort, som ett kungabröllop, och jag tycker att det är så litet.. Hade gärna velat ha ett lite större bröllop, men där blev det en kompromis.
Vi får väl se hur det går.. än så länge är inte bröllopet inställt (frågade om det faktiskt) Men blir det så att vi ställer in det, ja då blir det inställt för gott!
Nu tycker han dock att jag ska ha dubbelnamn, något som han varit helt emot tidigare. Han vill gärna att jag ska ha någon typ av frisyr som gör håret "fluffigt" (gärna permanent, men det vägrar jag) och att det hänger ner lite så att inte mitt ansikte blir för smalt (som om det kan bli det med dubbelhakorna som jag inte blir av med
)
Nåja, han bad i alla fall om förlåtelse för att han strulat så, och sa att han är så nervös då han gått igenom det här en gång tidigare och det inte slutade så bra. Nu vill han i alla fall ha en till ring