• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ja jag pa cykel...cyklar knappt till stan! haha!!

• BlueTopaz

Det är ju bra träning för ballarna! *fniss*

• Izunia

hahahah....!!

Da har jag inga ballar kvar tills jag kommer hem igen!!

• BlueTopaz

Var tog alla andra vägen och var har victory hållt hus??

• Izunia

gatt och lagt sig kanske! Det är vi nattugglor...(ruggugglor!! )

• BlueTopaz

Precis!
    Jag borde eg sättamig och adressera alla inbjudningar men jag ooorkar inte..Borde kolla efter en maggördel oxå (sexy!) eftersom jag inte kan ha korsetten under.

Vad ska ni andra ha under klänningarna?? Ska ni ha vita strumpor?? Man vill ju ha det för att det "ska vara så" men under min kläning syns ju allt...

Vilka är det du har träffat idag izunia? Ngr nick man känner igen?

• Izunia

Jag ska typ inte ha nat under förrutom trosor och strumpeband! Och nagra fula inlägg pa pattarna!

Ska ej ha strumpor da det är mitt i sommaren och har stor klänning. Kan bli svettigt..och skorna sitter nog bättre utan.

Jag var med tjejerna fran Vänner Lund..

• Izunia

vi var 7 stycken. Det var kul att träffas och snacka detaljer.

• Ammo

Hallå, nej för tusan, jag sover inte än.

Alla bara försvann ett tag så jag hade ingen lust att prata med mig själv, trodde inte någon skulle dyka in mer ikväll.

Perfekt,tack, precis sådana "hår-sidor" är jag ute efter.

• Ammo

Ja, Topaz,vi får ta en fika någon dag, kanske på Gröna stugan;) och en promis runt lötsjön.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S