• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Hej
    ingen som dykt in här idag?

Själv så måste jag åka till västerås om en stund :(

• Izunia

jag är här nan sekund sen maste jag rusa iväg. Sen har vi BT träff ikväll! Vi maste ju oxa ha en MS-träff! Ni har ju haft en lite utan mig...

• BlueTopaz

Är här nu, men fullt upp här hemma. Ska försöka träna med bebisen.. ;) Sedan ska vi till Kista C och köpa nya kläder och SEN ska jag hämta ut bröllopsinbjudningarna som KOMMIT!! Hoppas de är som vi har tänkt oss!!!

• Yllo

God morgon... eller kanske god dag är bättre
    Är ledig idag och lyckades faktiskt sova ända till kl 9!! Bosse väckte inte mig i morse som han brukar göra.. nu har jag varit duktigt och städat färdigt så nu kan jag unna mig lite BT

Ammo - jag tycker ringen du valt är jättefin.. Har lite svårt att föreställa mig den med "bara" 20 stenar.. lite svårt när man inte ser dem IRL så att säga.. Hur långt "ner" på sidorna går stenarna nu när du har den på fingret? Om stenarna försvinner ner mellan fingrarna så borde du kunna ta en ring med 20 stenar iställer för 28 men är det så att dom slutar precis så kan du mycket väl ha 28 st.. sedan är det kanske en prisfråga också..

Vem var det som vann TM? Bosse ville se Animal police så jag fick inte se TM-finalen

Inte visade han mig heller igår hur jag tankar över bilderna på datorn.. och inte ringde han sin tvillingbror och frågade om brorsan och hans fästmö vill ställa upp som toastmaster/madame trots att han lovat göra det igår så att jag skulle kunna beställa inbjudningskorten idag *tjurar* Men han körde i alla fall av infarten med snöslungan och så var vi och handlade. Köpte GI-boken så nu ska vi börja med den metoden Hoppas att vi hinner gå ner några kg innan bröllopet.

• Izunia

Topaz, vad spännande!! De är säkert jättefina! Jag är nästan klar med mina festprogram (utsidan). Jag svettas redan för när jag ska skriva ut innehallet!!! Blir säkert riktigt klyddigt..

• Izunia

Jag har letat efter GI boken och den fanns inte pa ICA. Var pa Gleerups och där kostade den 149kr!

Det fanns 2 GI böcker vad heter din Yllo??
    Vad är TM??

Ammo, haller med Yllo ang ringen..

• Izunia

Ok nu maste jag aka...Vi hörs i eftermiddag!

• Yllo

Topaz, vad spännande för dig.... önskar att det var jag som skulle få hämta ut mina inbjudningskort!

Izunia, Jag köpte min på ICA-MAXI, det fanns två st och jag köpte "Våra bästa GI-recept av Ola Lauritzson och Ulrika Davidsson" Jag valde den för jag tyckte det fanns mycket roligare recept i den

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S