• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

tycker också att ni ska håller er till de färger ni ha valt och inte blanda in rosa.

• Ammo

Ska du ha rosa blommor Yllo?
    Annars om hom ska ha en massa rosa färger och saker så får du nog lägga in rosa i hela färgtemat tycker jag. Annars blir ju hon den lilla rosa princessan.
    Du är ju Princessan. Ska hon ha blå klänning tycker jag att hon ska ha blått diadem och inte rosa.
    Alla tycker ju olika med det finns ju en viss linje med färgtema annars kan man ju skippa det.
    Min syster hade halt valfria kläder för oss som tärnor, men vi pratade då ihop oss så vi alla såg lika ut och i samma färger.

• Ammo

Måste åka nu!

Hörs senare om jag inte blir för sen ikväll!
    Tjingeling:)!

• Yllo

Jag ska ha en droppformad bukett med cream- och ljusrosa rosor, riddarsporre, liljekonvaljer och tvåfärgad murgröna. Jag har beställt en liten rund bukett åt henne med samma blommor som i min samt ett blommdiadem...

Jag har hela tiden tänkt att hon ska ha en ljusblå klänning men började fundera idag om hon kanske inte skulle kunna få ha en rosa i alla fall.. hon tycker att det är helt ok att hon har en blå klänning.

• BlueTopaz

Yllo: jag tycker helt klart klänning nr 2 och 4 uppifrån =)
    De undre har nog inte snörning, det brukar stå då.

Tycker som de andra att du ska beställa en ljusblå ;)

• BlueTopaz

Hon med löshåret sålde till någon annan!?

• Izunia

hej allihop!

Yllo, de klänningarna har nog inte snörning. Det brukar sta som Topaz säger.

Och jag tycker att ni ska halla er till blatt tema...

• Izunia

Ush nu har jag varit och provat alliansringarna.. Den pa 0,48 carat var bäst. De tva smalare var för smala. Men jag provade 0,48 i gult guld istället för vitt som jag tänkt mig..Det var nog snyggare..Vet inte vad jag ska göra nu..

• Yllo

Topaz - Hur kunde hon sälja håret till någon annan? Jag trodde att det var klart.

Izunia - Var din förlovningsring i vitt guld, kommer inte ihåg? Personligen tycker jag inte att man ska blanda vitt och rött guld.. men det är min åsikt.

Jag kommer att fixa en blå klänning åt dottern. Tycker nog att det är bäst att hålla färgtemat. Synd att inte ForeverYours klänningarna har snörning.. dom är fina
    Den är liknar väldigt mycket på Bari Jey 411... thebridalshop.com/Raylia_Designs/rd7318.htm .... fast dom andra var också fina.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S