• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Bra byte! Det är ju att luras lite tycker jag..

Hihi bilderna är ju från kyrkan vi ska gifta oss i! Min mormor och morfar ligger där oxå.

• Izunia

God natt tjejer! Vi hörs imorgon kväll tror jag. Ska hälsa pa min kusin och hennes baby imorgon...Gissa om jag INTE kommer att vara sugen pa barn när jag kommer hem...ahhaha!!

• Ammo

Just det, tänkte inte på att det var din kyrka.
    Men dessa bilder är väl bra, eller hur?

• BlueTopaz

Jaha, teven säger ni.. men det är ALLTID bara skit på teve numera tycker jag..

• BlueTopaz

Ja o ja!
    Me han gillar fortfarande att ta bilderna nerifrån??

• Ammo

Ja, jag har tänkt på det sen du sa det. Man får väl säga till honom att han inte få göra det, då får man ju dubbelhaka på alla kort

• BlueTopaz

Imorgon ska jag ut till iNgarö o hälsa på min gravida kusin faktiskt..

Nä, får bli teve här oxå,måste gosa lite med sambon ;)

kram på er! Ses imorgon!

• BlueTopaz

Gör det något om jag kommer o hälsar på i kyrkan när ni gifter er förrästen, skulle ju vara jättekul att få se all planering i verket!

• Ammo

bara jag kvar då :(
    Är ju hemma själv så det få bli BT en stund till, se om man får några ideér i någon annan tråd kanske.

God natt på er!

• BlueTopaz

Nämen förrästen nu glömde jag fråga dig Jessica, Vad var det för jobb som var ledig och när?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S