• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

jag mailar dig hans adress så slipper alla på BT söka tjänsten ;)

Tror man bör vara rätt teknikintresserad då hp har datorer (min svaga sida),skrivare, skanners, kameror, ipaq mm.
    Hade varit kul att se vad som står i annonsen först.

• BlueTopaz

Ah, thanx!!

Jag letade oxå annonsen men jag är ganska säker på att ett så stort företag som HP säkert lägger ut jobben på rekryteringsbyråer och då nämner de sällan vilket företag som söker tjänsten.

Inget fel på mitt tekninkintresse. har bråkat med alla typer av maskiner som sekreterare och receptionist =)

Något annat jag bör tänka på??
    ;)

Barcelona= shopping= Me LIKE! =)

• Ammo

Jag är ju anställd via ett företag som heter Cpm Scandinavia AB, HK i Malmö.
    Hp gör så tack vare anställningsstopp, det är många som konsultar åt Hp.Me de har anlitat Cpm sen -96 för dessa tjänster.
    Så det enda som skiljer det åt är att på lönechecken så står det Cpm men resten så är man Hp till 100%.

Vad svårt, vad skriver man hm...
    tror nog du kommer långt på att att berätta om dina erfarenheter med kunkontakt och människor, mycket bygger ju på att bygga bra relationer.
    Skriv om ditt teknikintresse, ätt för all lära...äh, jag vet inte..gud vad svårt..

Jag har själv ett förflutet inom restaurang,bar,
    Kanske där vi träffats? Vart har du jobbat?
    Sen åkte jag in i denna branch -98 då jag började på Power, där var jag 4 år sen 2 år som butikschef påem mobilaffär.

• BlueTopaz

Ahaa.. men jag hittad einget på det namnet heler.. Kanske har de redan anställt o tagit bort annonsen??

Tack för tipsen!

Jag har främst jobbat på mässrestauranger (älvsjömässan).

• Ammo

Sitter med tandborsten i munnen nu, måste gå och lägga mig.
    Men jag finns här i morgon om du har fler funderigar, eller slå en pling om du tycker det är lättare.
    Jag ska jobba kväll i morgon , ska ha det där jobbiga föredraget, så jag kommer nog sova ut lite, till 10 ...
    om det går, de bygger nya lägenheter precis utanför mig (vid filmstaden) så jag brukar vakna kl 7 av grävskopor som står och hackar betong så det dånar!
    Åh vad jag skule vilja sätta en kula någonstans på...

God natt tjejen!

• Ammo

Nej jag letede lite till och kunde inte heller hitta det, men släng iväg ett mail till honom ändå om du är intresserad.
    Är denna tjänst klar så kan det ju dyka upp en till om min andra kollega slutar..

God natt!

• Ammo

Men observera att du INTE vet om att han ev ska sluta, skriv inget om det..

• BlueTopaz

Nej nej, ska absolut inte nämna det, måste sitta o fila på en ansökan, men intenu för hjärnan är inte med inser jag ;)

Sussa gott, vi hörs imorgon!!! Och tack igen!! =)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S