• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

hej ehej!!! Jag har läst att ni haft trevligt!! Sa roligt!! haha topazhar provat klänningar!!!

Ammo, jag är precis som du..har super lokalsinne!

Hur är butiken hos Princessa? Är det stort? har de stort utbud?

• Yllo

Topaz - var det den här annonsen du köpte håret på? www.brollopstorget.se/Annonser/

Jag tycker att Princessa är rätt så stor. Utbudet är riktigt bra, fast inte när det gäller skor

• BlueTopaz

2009 var skitsnygg! =)

Princessa har mkt, speciellt festklän. me det är lite syriansk stil över många.

Vad är det med BT??

• BlueTopaz

jepp, rätt annons!

Men du har ju skor Yllo!

• BlueTopaz

Jag hade velat se Addison och Jeraldine live..

Men visst passar jag bättre i mermaidklänningar?

• Izunia

segt som f*n idag...Vissa sidor maste uppdateras för de vill inte öppnas..

• BlueTopaz

Yloo: ehrlings har dock kanske en tredjedel så många klänningar som princessa. Sedan finns royal högtidskläder ett halvt kvarter bort oxå och de hälften så mkt som princessa.

• BlueTopaz

Nr 1 funderar jag på så valet är självklart ;)

• Izunia

Köpte ny bikiniunderdel da jag redan hade överdel som aldrig använt och tänkte stryka pa diamanterna pa gumpen!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S