• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Jo, dupionsiden är ju bra mkt snyggare än satin.. det är ju naturligt.
    Kan rapportera om priset sen!

jo bi jay är typ alltid snyggast..

• BlueTopaz

jo, det brukar alltid gå!

Maila dem om priser oc säg att det är bråttom! Kan du inte snälla fråga om "min" bari jay då, glömde det..?

• Yllo

Var det till netbride du mailade?

Vilken modell var de nu som du var intresserad av?

• Yllo

Var det 253 eller??

Glöm nu inte mina tiaror i dag!! Ska fara hemifrån om ca 30 min så att jag säkert hinner till Gullmarsplan i tid

• BlueTopaz

Japp till både netbride och nr 253 =)

Oki, jopp, har lagt dem mitt i dörrhålet så då går de inte att missa! =)

• BlueTopaz

Jag vet ju faktiskt inte hur d ser ut kom jag på, tur att du sett foton på mig och Jessica!

• Izunia

ja da var jag klar! Hade bara en enkel mainyr

• Izunia

topaz..glöm nu inte tiarorna!!

• Yllo

Topaz - du får hålla utkik efter en kort knubbig tjej med halvlångt brunt hår, glasögon, Brun duffel (lång jacka) och en ljusbrun ryggsäck.. Min älskade påstår att jag ser ut som Hagrid i den jackan *surar lite*
    Har precis beställt taxi, den kommer och hämtar mig kl 16 så jag borde helt klart hinna in i tid

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S