• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Hmm.. spraymail är blockat av vissa företag, svarar från en annan mail med mitt "blivande" efternamn =)

• Ammo

Fick mail av dig nu yllo, så nu har jag ditt nr!
    Topaz, har du fått mitt nr? Jag har inte fått ditt!

• BlueTopaz

Yllo, ses vi vid gullmars allihop, funkar det för dig eller är det för långt?

• BlueTopaz

jo, har fått ditt, men skickade nytt mail till dig från min andra mail.

• Yllo

Izunia - visst är ringen fin, men jag håller med om att stenarna inte syns när man har den på sig tyvärr

Jag håller med Topaz om att det skulle vara kul att träffas allihopa! Får försöka lura ner Victory också.

Jag har inga problem att ta mig in till Gullmarsplan om det behövs.. Bara ge mig en korrekt adress och en tid när jag ska vara där så dyker jag upp

Dags att fylla på kaffemuggen... tog slut när jag läste igenom allt som skrivits hittills...

Izunia - Jag vill också komma och prova en massa klänningar sedan när du öppnat eget

• Ammo

Nu fick jag det!
    Och jag har mailat Yllo mitt nr också.

• Izunia

Vad kul! Da far ni alla komma när jag öppnar!

Ska alla här byta efternamn? Jag funderar pa att behalla mitt som mellannamn...Andi blev helt ifran sig när jag funderade pa att behalla mitt...!!

• Yllo

Izunia - Jag funderar också på att behålla mig som mellannamn.. fast jag kan inte påstå att Bosse är så glad över det.. Han tycker det blir så låååång med dubbelnamn, fast det är ju inte han som ska skriva det

• Ammo

Ska vi säga kl 17.00 vid gullmarsplan allihop?, uppe vid bussarna där någonstans? Vet ej vart man kan stanna till med bil, men det löser sig!
    Jag ringer när jag börjar närma mig.

Jag har en ny vit stor Peugeot 307, kombi.

• BlueTopaz

Oki då säger vi gullmarsplan kl 17, jag parkerar bakom t-banan utanför mataffären någonstans.
    Min bil är en silverfärgad kombi av märket Suzuki (Baleno) med rails och dragkrok och reg. nr GWZ (numret minns jag inte). Då KAN ni väl inte missa mig? ;)

Efter Gullmars måste vi en snabbis förbi o plocka upp en anan tjej vid tullinge c, sedan direkt till princessa!

Är alla med? ;)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S