• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Åker nu!
    Är det något annat så ring mig!
    Hinner troligtvis inte hem imellan, så jag åker nog direkt.

Tjingeling, vi ses snart!

• Ammo

Men om vi ändå ska förbi tullinge c så är det kanske lättare att plocka upp yllo där också om hon ändå bor där?

• BlueTopaz

Jag byter för att jag inte gillar mitt. Hette som flicka Rübsamen, bytte till förkortningen Rybbe efter gymnasiet då min pappa och jag tröttnade på att ingen varken sa eller stavade rätt.. men gillar det iaf inte.
    Tomas heter Undsén, mkt bättre!

• BlueTopaz

men det är inte mitt i tullinge c, det är utanför.. därför gullmars nog är lättare.
    Japp vi ses!

• Izunia

Mitt är ganska ovanligt och jag gillar det. Andi heter Jospeh..det är väl ok antar jag..

• Izunia

Joseph ska det sta...Se! jag stavar alltid fel!!

• BlueTopaz

nej nej, jag menar ju tumba.. *sååå frvirrad nu* vi ska hämta min kompis i TUMBA ;)

• BlueTopaz

haha, Izunia är det samma som ett tecken på att det inte är bra!? ,)

• Ammo

Nu stänger jag av datorn, jag kommer till Gullmarsplan till 17.00.
    Yllo och Topaz, bestäm ni vad som blir bäst, vart jag ska hämta Yllo.
    Är hon inte vid Gullmarsplan så hämtar vi henne på annat ställe.

Vi hörs och ses sen!

• Izunia

ja precis...! Antingen blir det Baba Joseph eller bara Joseph.. Jag vet att mitt efternamn inte är vackert, men det är ju jag..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S