• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

nej, jag har ju vittnen med mig tyvärr.. =(

• Ammo

Hej!

BlueTopaz, hur "fint" är bröllopet du ska på? Klänningen blir mycket snyggare om du kapar av den som du visade på bilden, men om det är ett "finare" bröllop så skulle jag behålla längden, kanske inte passar sig att komma med för kort klänning.
    Men det beror på dresscoden.
    Den är supersnygg;)
    Jag hade behållt banden eftersom jag älskar halterneck.

• Izunia

ja men PROVA! hahah!! Vem ska med dig? Din mamma? Hon säger inget om du bjuder henne pa lunch!

• Ammo

Fasiken, jag blir också sugen på att åka till Prinsessa ikväll!
    Men jag vet inte om jag hinner.Måste ju dit förr eller senare och titta på slöja och skor.

• Izunia

Nä sincerityn var lite för maffig pa överdelen. Inte lika smickrande som Ellis. Jag är stormförtjust!

• Izunia

nä...varför bor ni alla där uppe...

• Izunia

ja fy f*n!! Jag har sa ont i gumpen idag!! haha

• Ammo

Jag som haft lite ocj göra på jobbet har helt plötsligt massor att göra, men jag kan bara inte slita mig från BT , det är ju som en drog.

• BlueTopaz

ja men möt upp då Ammo! =) Yllo ska ju oxå dit.

Jag ska dit med en kopis som ska stå brud 1juli (mkt sent påkommet) hennes tärna (=min toastmadame) och hennes svärmor.
    Toastmadamen skvallrar definitivt till Tomas..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S