• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Ammo - tyvärr är dom storlek 37,5

Topaz - Jag köpte ett par vita satinskor med lite glitterstenar som ett band över foten.. Hel tå och häl med rem runt vristen... Ja, jag ska lära mig att lägga in bilderna på datorn.. sedan får du hjälpa mig med hemsidan Jag kan ta kort med kameran.. men jag kan inte ta kort av mig själv själv
    Skorna är faktiskt jättefina, men dom känns inte helt rätt för mig.. Jag visste vad jag ville ha och nu har jag hittat det!
    Synd att du inte beställer från Bridesave Kanske du kan hjälpa mig ändå? Din kompis skulle väl också beställa därifrån... kanske hon och jag kan dela på frakten i så fall.. d.v.s. OM vi beställer samtidigt och med samma leveransdatum...
    Den blåa klänningen var jättefin! Jag har fortfarande inte fått något svar från Bridesave så snart struntar jag i dom och väljer färg ändå
    Jag har mailat över bilden på glasen...

Izunia - du hade fått färgprover eller hur? Finns det några blåa i dina färgprover? Hur ser den sky blue färgen ut? Är den riktigt sommarhimmelblå eller mer isblå?

• Izunia

fasiken..försöker lägga in bilder pa min ring men sidan kranglar hela tiden!!! Blir galen!

• Ammo

På bilderna är det som ett T, men det långa går att få plats med ett långt till om du förstår, dubbla rader. Fast det blir inte så vi kommer ha det.

• Yllo

Jag har inte ens tänk på hur vi ska placera borden... räknade ut idag att om alla tackar ja så blir vi 48 personer Fast jag tror inte att farmor kommer.. hon är så skruttig, men jag ska ändå skicka ett inbjudningskort till henne.

• Izunia

Yllo de färgerna jag fatt är celadon, sage, tangerine och carnival. Jag har beställt prover pa gold, berry, peacock och turkos.

Ingen bla... Men hon har skrivit att hon skickar.

• Izunia

vi ska ha ca 15-17 runda bord och ett hunörsbord. Om alla hade kommit blir vi 200!! men jag tror vi blir omkring 150-170 pers. Jag har redan börjat med bordsplaceringen och har gjort prel. karta över borden.

• Yllo

Izunia - undrar varför inte jag får något mail ifrån dom? *fundersamt* Nu har jag mailat dom 3 ggr (2:a kom tillbaka)

• Yllo

Jag tänkte inte ha någon bordsplacering. Tänkte att alla får sätta sig där dom vill förutom vid honörsbordet och så ska vi ha ett "barnbord" för ungdomarna.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S