• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

ah herregud...!! Jag fick 3 kuponger..2 x 200kr och 150kr...tyckte det var konstigt. Sag bara 200kr först och det verkade rimligt...hahha

Jättefina lokaler!! Ska ni har runda bord?

• Izunia

jag tyckte den var söt. Jag är personligen ingen blue människa...men annars fin.

Vi ska ocksa ha runda bord. Vi sitter i langbord med tärnor och marshalkar.

M;aste springa och kolla alpint nu! ses snart!

• Yllo

Topaz - jättefina lokaler!!

DG = Drottningholmsglas. Nu har jag inte tillgång till mailet.. men jag har för mig att glasen kostade 230 kr st inkl gravyr

• BlueTopaz

Det är ju billigare! Har de ngn hemmsa?
    Kan ju bi ett jättefint minne med specialglas!

• Yllo

Visst.. men det är ingen som helst information där
    www.drottningholmsglas.se
    Jag ringde dit och har haft mailkontakt med en man där som skickade mig prisuppgifter och bild på glasen. Ska dit och träffa honom idag, men inte förrän 14.30 varför jag stannar kvar på jobbet en liten stund extra. Känns onödigt att fara in till city och hämta skorna, sedan hem till Tullinge och så tillbaka till Bromma!

• BlueTopaz

Liger glasfabriken i bromma? Ah, gångavstånd fån mig alltså =)

• Izunia

det alpina börjar senare, men konstakning är kul!!

hm...jag borde ju inte sitta och titta pa tv...

• Yllo

Tydligen ligger dom där ja

Titta på tv?? Den senaste tiden har jag bara varit här på BT

Nej, nu ska jag packa ihop mina saker och fara iväg och hämta skor och kika på glasen. Vi hörs när jag kommit hem

• BlueTopaz

Jo, BT är faaarligt beroendeframkallande!
    Jag ska väcka o klä på snutten för färd mot mammagruppen..
    Hmm.. jag har nog ännu inte fattat att jag är mamma! Mammor är ju läskiga vuxna som man måste lyda och som alltid vet bäst.. Jag är varken vuxen eller allvetande.. haha

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S