• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

det där är nog ganska vanligt..borde fraga min gyn nästa gang..

Gud vilka hemska upplevelser ni har haft!! Hoppas verkligen att livet ljusnar för er!

• Izunia

Tiger, tack!

Det är dock svart att hitta 6 princess pa 0,2 carat....

• BlueTopaz

Vaestibulit ökar jättemkt tyvärr.. jag tror många har någon lindrig variant av det.plus att vi trots allt har rätt känsliga slemhinnor där nere som lätt blir irriterade.
    Konstigt eg.. det var ju inte direkt så att man visste vad förspel var förr!!

Yllo: hoppas du får ett eget barn senare! Skule du klara att han sa nej helt och hållet för all framtid, om jag får fråga alltså?

• BlueTopaz

Izunia, du kan nog lägga en beställning har jag för mig och så letar de upp dem åt dig. Maila och fråga!

• BlueTopaz

Åh vad jag känner mig lättad nu, som en sten som släppt från bröstet!! =)
    TACK, TACK, TACK!!

• Tiger72

har nu hunnit läsa ifatt de tidigare inläggen.

ja man är ju i samma sits som ni tjejer inte allas kul.

BlueTopaz

med dottern försvann magen jätte fort och blev lika fin som innan grav. men denna har jag problem att få rätt på den. blir lätt uppblåst, har inte mycket fett men för mycket hud. tycks inte vilja försvinna.

vilka tråkigheter ni har varit med om Ammo och Yllo, men sköt att läsa att det är på bättringsväg.

Yllo

menyn är super!!

• Ammo

Tack Topaz,
    jag har varit som du, haft en super duper kropp, tränat och framför allt ridit sen jag var 5 år. Men nu har jag gått upp 10 kg på 6 år och det finns inte en enda magmuskel kvar. Om du tänker på hur jag så ut i Nixa klänningen så r det pga att den var så tajt så jag knappt kunde andas, du såg ju hur tuttarna trycktes upp;)

Visst jag är inte tjock, men jag har aldrig någonsin sett ut som jag gör nu, så jäkla otränad så jag har fått gäddhäng på armarna, celluiter på benen, dubbelhaka och en stor putande mage som hänger över jeans kanten, hu, jag trivs verkligen inte med mig själv just nu.

Man jämför ju bara med sig själv, men jagskulle gärna gå ner 5-7 kg och sen bygga upp muskler 2-3kg.
    Jag är ju 170 lång så mellan 60-65 är ju normalt om det satt på rätt plats ;)

• Yllo

ammo - Du har så fin kropp!! Önskar att jag hade den kroppen Inte behöver du gå ner mer heller

Topaz - Ja, jag skulle klara att han säger nej. Visst vill jag gärna ha ett eget barn, men jag är redan 35 år och vet att chanserna att få ett barn minskar med varje år som går.. Sedan är jag ju inte 100% frisk heller så det bästa för mig vore att inte skaffa barn. Redan för 20 år sedan rekommenderade min läkare mig att inte skaffa barn, och för 10-12 år sedan fick jag besked om att jag egentligen var "för gammal" för att skaffa barn med mitt hälsotillstånd

Jag måste säga att jag tycker det är skönt att höra att det är fler än jag som har problem av olika slag.. Känner att det inte bara är jag som har trassligt med relationer och hälsan.. Hoppas ingen tar illa upp.. Sedan är det skönt att få dela med sig och få veta att även andra har problem av liknande art

• BlueTopaz

Hihi Ammo, låter som du beskriver mig ;)
    Det där med jenaskanten retar mig allra mest, vill helst inte sätta mig ner bland snygga killar.. ;)

• BlueTopaz

Skönt att du är ok med det Yllo! Tänkte mig själv utan barn jag med eg..
    Men var du dålig redan innan hjärnblödningen?

skönt att veta att det är ok att ha problem trots att man sa gifta sig oxå =) Huvudsaken är väl att man inte kan tänka sig en annan man!

Nu ska jag g och ENBART gosa med sambon och kissarna i soffan. Och dricka en liter fun light (bakfyllan talar fortfarande) Tittar in lite senare igen!!

Och PUSS på er sötnosar!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S