• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

nä nu ska jag gå och lägga mig, ska ju och prova klänningar i morgon

• Izunia

Ja man ska inte klaga...jag har bara allvarlig astma och allergier och daliga knän! Annars mar jag väl toppen.

Vi har bara haft ett fruktansvärt ar förra aret.. Min morfar dog i feb, min mamma fick inbrott pa valborg och de tog allt som har betydelse, min mammas halvbror omkom i en fruktansvärd bilolycka i somras och pa nyar dog min älskade mormor...

Yllo, din mammas livsfilosofi är väldigt klok.

Ammo, hur funkar GI? Maste man inte räkna och halla pa??

• Izunia

Ja just det Tiger!!! Let me know all about it!

• Ammo

Yllo, jag ligger i lä när det gäller sjukdomar, måste tycka mer synd om dig, mig har de kunnat "laga".

Jag har:
    gipsat fötterna 3 gånger,
    haft järnskakning,
    opererat knät-kryckor i 8 mån,
    brytit tån,
    opererat bort halsmandlarna,
    opererats för cellföränding (livmodertappen)
    Opererat in pacemaker,
    har en rygg som kräver kiropraktor 1-4 gånger per år,

Men annars mår jag bra.
    Låter som en hypokonriker, men jag är det verkligen inte! Har bara sjuk otur!

• Yllo

Äsch.... *slår ifrån med handen och rodnar* som sagt.. jag brukar inte vilja prata om det så mycket *rodnar generat* Jag har lärt mig leva med mina små skavanker och jag är glad över att min pussgurka också accepterar mig med allt trassel som följer med
    Jag kan inte vara den lättaste att leva med och det är svårt att planera något då man aldrig vet om jag ens kan ta mig upp ur sängen just den dagen
    Därför har jag förberett dagen innan bröllopet med både helkroppsmassage och bastubad. Värme och massage är något som min kropp verkligen gillar

• Izunia

Yllo...det gillar min kropp ocksa!!!
    Sant kontrollfreak som jag är hinner jag nog inte ens planera in det innan bröllopet...kanse 2 veckor innan!

• Yllo

Ammo - 5 av dina punkter har jag också haft
    halsmandlarna, hjärnskakningen, brutna tår, cellförändringar och så ryggen... Fast jag brukar glömma bort dom

Izunia - Usch vilket år du hade förra året! Får verkligen hoppas att det här året blir bättre! Stor kram till dig

• Yllo

Ha ha ha.. Jag har bokat in massagen till kl 11 på fredagen (då borde min blivande fortfarande ligga och sova) när sedan allt är fixat, dom sista detaljerna alltså. Ja då ska jag knäppa på bastun hemma hos pappsen och krypa in där och bara lägga mig ner på bastulaven och njuta av värmen :D

• Ammo

GI- metoden går ut på att ta bort alla kolhydrater ur kroppen till en början och sedan börja äta dem igen.
    För att kroppen ska gå energi så måste man ha dem men om kroppen inte får dem så måste den ta av reservlagert vilket är fettet.Så man måste kroppen sättaigång att bränna fett.
    Detta rör sig om några dagar för att få igång förbränningen och då banar man inte direkt ändå.
    Man skippar, pasta,potatis, ris mm och äter proteiner som tex kyckling, fisk,sallader, MEN du får även äta fett som ost,chreamfresh mm.
    Alltså måste man äta fett för att kunna förbränna fettoch proteier för att öka förbränningen.
    I denna metod räknar man inga prickar, gram eller liknande. Du äter dig mätt och inga light produkter.
    Köpte boken " Gå ner i vikt med GI metoden" Av Ola Lauritzson. Typ 89 kr.

• Izunia

den fran ICA va? Jag ska köpa imorgon!! Jag ska träna min mamma nämligen med!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S