• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Det från Calligraphen är detta...
    www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PC=41759

Har tyvärr ingen länk till DG-glasen.. men modellen är lik den andra.. fast utan silverslingan.. så får man namn, datum, en liten figur (ringar eller duvor) och så kyrans namn graverat på det

• Izunia

hej allihopa!

Jag sag jättefina brudglas i australien sa jag gjorde liknande hemma själv!! Där star "Bride" och "Groom" samt datum och ett band runt foten. Blev jättebra. Men vara ska sta pa borden ej vid fontänen där vi ska champangeskal..

Jag fick 550kr av H&M att handla för. Det var rätt sa snällt. Kollade inte hur mkt jag handlat för. Men sedan fick jag fran MQ - inte ett smack!! H&M är givmildare...

• Yllo

Izunia - Varför har ni inte era glas vid själva brudskålen?? *nyfiken* Vi kommer att ta glasen med oss till bordet efter själva skålen

• Izunia

för att vi nog är för lata att bära pa dem Vi far se..jag har nog inte tänkt pa det..

• BlueTopaz

hihi, kul att ses yllo!

vad kostade dem från DG? Vad står dg för förrästen?

Hihi, då har ju du shoppat nästan lika mkt som mig izunia! =)

Min kusin ringde nu och formligen hotade oss haha, hon och killen vill absolut köra oss i deras fina båt med champagne och blommor på båten mellan kyrkan o grand vid fint väder! Men till kyrkan åker vi mammas jaguar med blomsterdekoraton på huven. (en sådan var faktiskt inte så dyr)

• Izunia

ahhh vad mysigt! Ska ni gifta er vid vattnet?
    Vilket var billigt? Blomsterbagen?

• Izunia

Har jag shoppat för sa mycket!!???

• BlueTopaz

550:- tillbaks innebär shopping på HM för över 10.000:- ;)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S