• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Topaz och ammo, ska ni har bröllopsfesten pa samma ställe?? *förvirrad*

Du har alltsa köpt en bla klänning!? jaha...festklänning??? Inte ny brudklänning va?

• Ammo

Har ingen aning hur det kommer dukas,men det blir nog inte E-bord,blir nog svårt att få in. Vi kommer äta på övervåningen och sen ha dans där nere.
    Men vi måste snart gå dit och kolla själva, måste dämpa alla mina funderingar kring detta :)

• Izunia

jahaaa....not so bright today!

• Ammo

Ingen fara :)
    Kan förstå att vi pratar konstigt ibland...
    Tur att man har skånska kompisar så man fattade det där med "stäkt ballarna" ;-D

• Izunia

ja!! just det!! Ballar betyder nat helt annat uppe hos er...

• BlueTopaz

Ammo: på dukningen på bilderna är det ca 40 platser..

• Ammo

Bestämde oss för vilken fotograf vi skulle välja nu. Det blev Sofia, den lite dyrare.
    Kände att som tjej kanske hon har mer känsla för bröllop, detaljer som rätta till klänningen osv, inte vet jag?!
    Sen hade hon flera bröllop till inbokade innan oss så därav får hon dubbelt så mycket erfarenhet än "studenten".

• BlueTopaz

Haha, jag trodde du menade ljumskarna, vad betyder det då??

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S