• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Sockerpinglan: Maila tres chic bridal om vad de tar för dessa klänningar! (de är alltså äkta) Frakten med föräkring ligger på 60dollar har jag för mig istället för ca100-200 dollar på bridesave. Beställer du från dem kan du oxå be dem skriva gift (gåva) på paketet så kan man slippa tull om man har tur.
    Hör av dig sedan när du vet mer! ;)

• BlueTopaz

Yllo: såg du vad skospännena kostade styck? ojoj vad de tar ut pengar på bridesave! Men snygga var de!!

Hur snabbt skulle du få proverna från bridesave?
    Fundrar på om jag ska beställa iaf?... Men utan m2b´s vetskap isf.. hehe

• Izunia

God dag!!

Om de har proverna hemma tar det ca 3 dagar att skicka. Tydligen sa hade dem inte Gold fran Les Soirees som min mamma beställt sa jag väntar pa den..

Jag vill ocksa till bröllopsaffär idag!!!

• Izunia

Topaz, jag tror att den blir bra! Har du en sömmerska som ska ändra den? Det är svart att själv sa i organza eller annat tunnt tyg..

• Yllo

Topaz - Var det styckepris?!?!? Det såg jag inte *suck* Kostar verkligen frakten från Bridesave $100-200? Då vet jag inte om jag beställer klänningen därifrån i alla fall Dom skrev inte ett ord om att dom inte hade proverna i lager, så jag förmodar att dom kommer på några dagar precis som Izunias prover gjorde.

• Izunia

topaz jag gillar verkligen din klänning! Bra att du bestämde dig för den da den passar dig bättre än sincerity. Halter pa den klänningen hade inte tillräckligt djup urringning..
    ÄR du själv nöjd nu?

• Izunia

och du ska definitivt ha det mörka skärpet!! Det markerar midjan mer vilket gör dig smalare!!

• BlueTopaz

Izunia: Min m2b´s mamma är hobby-sömmerska =) Hon ska även sy min slöja i chiffong istället för tyll.
    Annars har vi en sömmerska i kvarteret.

Yllo: frågade om frakten för 3 tärnklänningar från bridesave till sverige, 160dollar blev svaret.. men det finns ju andra med betydligt bättre priser.
    www.netbride.com/
    www.bestbridalprices.com/allgowns1.php
    www.ebridalsuperstore.com/
    www.bridewire.com/
    Har docjk inte kollat klänningsutbudet där än..

Tack Izunia!! Känns mer och mer som jag gjort rätt val för varje dag som går!!
    Nä sincerityn är alldeles för "snäll" och vanlig för mig ;) Även om den sitter som gjutet är jättefin.
    Dock är jag aningens sur för att jag aldrig kommer få prova en MS på riktigt.. =( (blir ju bötfälld av sambon om jag provar)

• Yllo

Topaz - Du kan ju prova en MS i kväll.. jag lovar att inte skvallra till din m2b och ska försöka hålla dig ifrån att köpa den också.. men prova kan du ju göra

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S