• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Vi borde eg ses allihop ngn gång!

• Izunia

hmm...muta henne!!!! Tyck synd om dig själv i affären...!!

• Izunia

jag kommer gärna till stockholm! Ska kolla sa att inte Andi ska spela i stockholm till varen. Men det tro jag.

• BlueTopaz

Står du i affär Ammo?

• BlueTopaz

Jahaaa. nu trilla polletten ner, du menar toastmadamen!
    Mja.. hon är inte så mutbar.. ;) Hon tycker redan jag r helt galen med mina klänningsaffärer ho var en sådan som provade 4 klänningar efter vad hon hade tänkt sig valde och höll sig till det..

• Ammo

Vilken tid skulle ni åka?
    Jag har ju egen bil så jag kan ju möta upp er där i så fall.

• BlueTopaz

Jag ska hämta upp två vidd gullmars 17 och en i tumba på vägen, är väl där strax innan 18 hoppas jag?
    Men jag hittar inte ALLS i s- tälje.. var parkar man?

• Ammo

Nej, jag står inte i butik,jag jobbar för Hp, MOT butiker som Siba, Onoff mfl, besöker dem som deras kontaktperson, länken mellan Hp och butik.
    Men jobbar även en del hemifrån. Så nu är jag hemma men borde åka in till kungsgatan NU och besöka alla butiker. Så jag vet inte om jag hinner men dem till 17?!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S