• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Jag vill eg införskaffa en snygg topp med snörning så man kan dra in fläsket lite och en knälång kjol.. vart fasen finns det??
    Toppen kan man ju även ha till jenas ju..

• BlueTopaz

du får jobba snabbt och charma hårt! ;)

• BlueTopaz

eller ta reste av butikerna imorgon?

• Ammo

Jag har ju varit där 2 gånger så jag hittar dit. Brukar parka vid Mc Donald´s (kostar pengar över allt).
    Så om jag hinner så skulle vi kunna mötas upp på vägen och åka i karavan ;)

Hur kommer Yllo dit? Vart bor hon?

• BlueTopaz

Jag vill osså ha ett jobb!! Måste börja jobba i oktober, men är skiträdd att jag inte ska få ngt..
    (pluggade ju på uni. när jag blev gravid)

• Ammo

Ja jag skulle kunna ta resten i morgon om jag inte hinner alla idag.
    Måste bara äta lite lunch innan jag åker nu.

• BlueTopaz

Yllo bor i tullinge eller Tumba? minns inte vilket. Hade tänkt erbjuda mig att hämta, men bilen är full (Bilbarnstolen tar upp halva baksätet). Hmm.. hur kommer man till mc donalds är direkt efter avfarten? Finns det fler avfarter?

• BlueTopaz

Tur att jag har dig ammo så jag inte hamnar i skåne ;)

• Ammo

Synd att du ska vara hemma tills dess, vi söker folk just nu.

• Ammo

Hon kan ju åka med mig?! har en stor bil.
    Nej det är inte speciellt lätt att hitta dit måste jag säga, det finns 2 avfarter och sen måste du krångla dig in i centrum.

Men du, ska vi bestämma att jag följer med då,och så åker vi ihop i två bilar?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S