• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

nä det fanns inga bredare... Men jag kanske satsar pa 2 smala??

• Izunia

maste ga och jobba snart...vi hörs senare!

• BlueTopaz

Men beställ då? eller det kanske kostar multum?
    Jo en på var sida är ju faktiskt jäkligt snyggt det med!

• Izunia

det var j*vligt billigt...bada tva kostade 11500 tror jag pa kaplans. Enl engelberts prislista kostar de 13000 st!!!

• BlueTopaz

Niice!
    Kanske värt att åka upp för en titt? ;)

Gå o jobba nu! hihi

• Yllo

Rapsymen??? *skratt* Ja, tänk vad folk kan vrida till ens namn!
    En gång var det en läkare som skrev ut ett recept till mig.. när jag kom till apoteket för att hämta ut medicinen så ifrågasatte dom mitt namn! Han hade nämligen skrivit Ylva Foffchere på recepet! Sedan när jag var till tandläkarhögskolan och skrev mitt namn med versaler så fick jag helt plötsligt heta Ylur?? Kanske jag ska byta till Ylur Foffchere istället??

• Yllo

Oj! Det var billigt för båda!!

• BlueTopaz

Hahaha!! Den var kul! hur fasen lyckades de med det!??
    La ut sincerityn IGEN till salu, den hänger verkligen ivägen här hemma, varför vill ingen ha den??

• Yllo

Konstigt alltså.... jag tycker att dom flesta frågar efter Sinserity klänningar..

Du Topaz jag hittade min tärnklänning på en av länkarna du skrev tidigare... den här..
    www.netbride.com/discount_bridal_gowns/wedding-gowns/bridesmaid-dresses.htm
    Vad tror du om att beställa därifrån istället för Bridesave?

Om jag förstår det här rätt så kostar frakten mig $50...
    " Deliveries to all other countries and to U.S. territories outside the continental USA :
    Wedding Gown: Add $75 to your price to send by Express Mail via USPS.
    More than 2 Bridesmaid Dresses: Add $75 to your price to send by Express Mail via USPS.
    1 or 2 Bridesmaid Dresses: Add $50 to your price to send by Express Mail via USPS"
    Bestbridalprice hade inte längre modell 411 kvar

• Izunia

Min underkjol lag ute i över 2 manader och ingen ville köpa. När jag till sist hittade en köpare hörde flera av sig!!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S