• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Klat vi träffas fler gånger!! Jag tyckte iaf att vi hade riktigt kul! Kan vi inte "våldgästa" fler butiker? haha

Hmm.. det blir tight Yllo!! Kanske bäst att leta i butikerna trots allt? Jag har ju förrästen 15% rabatt på ehrlings.. kanske värt att kolla där iaf? men då måste det ske snart, Theres som var med idag ska dit igen snart och beställa, likaså min andra tärna och Jenny (bruden) so bestämde sig för att hon vill ha klänningen hon hittade där.

• BlueTopaz

Yllo, min klänningar kostar:
    Your price quote:
    Dessy/ After six, style A6171= $100
    Watters and watters, style 1428= $177

• Yllo

Ja, det blir tight Fick svar från tjejen som jag beställde Bonnyn av (den jag avbeställde) Hon kan sy upp klänningen på 10 veckor, men hon vill ha 2700 kr för den

Jag tänkte gå in och kolla vad det finns på Ehrlings.. men kommer inte in på hemsidan.. När ska ni dit?

• BlueTopaz

Jo det är billigt!
    Mwn jag ville ju ha den andra i siden.. ;)

Här är ngr av klänningarna som finns hos ehrlings: www.parisette.com/collections.htm
    *funderar på hur mkt de har inne i ljusblått*

Jg vet inte än e jag kan ju följ med ngn dag, hon känner mig nu.

• Ammo

Åh,jag älskar desperate housewife!

Vad är det nu för klänningar ni ska beställa? Tärnklänningar?

• BlueTopaz

Jag ska beställa en till mig själv att ha i framtiden (vi har en del långklänigsfester och cocktailpartyn)
    Yllo ska ha till sin tärna.

• BlueTopaz

Jag har precis köpt löshår =)
    (äkta blont på 1,3m träns)
    för bara 250kr! (på annons här på BT

• Yllo

Topaz - Det var billig! Hmmm.. har sett en hel del löshår här på BT till salu.. kanske jag skulle ta och köpa äkta blont och färga det i min egen hårfärg *funderar*

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S