• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Jag kan skicka Leo på byggjobbarna om du vill?? ;) hehe

• Yllo

God morgon tjejer! Sovit gott?
    En annan låg och vred sig halva natten och funderade på tärnklänningar. Diskuterade med min zombi till sambo i morse och han var inte till mycket hjälp förutom att han absolut inte ville att jag skulle beställa klänningen via nätet. Nåja, på lördag ska jag iväg och prata tårta med konditorn och sedan ska jag släpa iväg styvdottern till Ehrlings och kika. Så fort vi kommer hem från tårtor och klänningar ska jag krypa in i min fina Addison (efter att ha kontrollerat att inga grabbar är i huset förstås) och snurra upp håret på papiljotter så jag får den volymen jag tänkt.. På med slöjan och så tiara.. därefter är det fotodags! Längtar såååå!!

Ni är självklart välkomna till Åland den 3/6 också Fast det är ju en bra bit att åka bara för att vara med i kyrkan

Topaz och Ammo - Var var det som era kyrkor låg? Funderar allvarligt på att ta topaz på orden och dyka upp och kika

• Ammo

God morgon!
    Fick sova lite längre idag, byggarna var relativt lugna, ingen hacka idag:)

Jag gifter mig i Järfälla kyrka.

• Tiger72

Tror ni man kan få klänningen Michelle som halterneck?

i de två butiker jag var i sa de att jag ska halterneck för att se längre ut.

• BlueTopaz

Hihi, såg faktiskt michelle igår i light gold, jättefin!
    De lär ju ta bort en del på längden till dig och det tyget går ju att använda till ett halter-band!

• BlueTopaz

Vår kyrka är Ingarö- kyrka (ska köra förbi där idag)

• Yllo

Vad skönt att få sova ut. Förhoppningsvis kommer inte min söta rara sambo att väcka mig i morgon när han ska upp.. Jag är ju ledig då.

Järfälla... hjälp en liten ålänning nu.. var ligger järfälla? Här i sthlm vet jag men sedan står det still

Tiger - jag tror nog att det går att få din klänning med halterneck eller sy om i alla fall.. Ammo funderar ju på att sy ett halterneck band på sin Kayla. Ett band som man snabbt kan sätta dit eller ta bort Apropå det Ammo Jag kan bara inte sluta tänka på vad fin du var i Kaylan

• Yllo

Var är Ingarö då?? Samma dumma lilla ålänning som inte riktigt har lokakännedom om sthlm än trots mina 10 år här

• Ammo

Tack Yllo!:)
    Järfälla kyrka ligger i Barkarby (I närheten av Ikea om du varit där?) ca 2-3 mil norr om Stockholm.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S