• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Jag undrar också vad det är med BT i kväll!

Jo, jag har skor nu!! Men jag hade köpt ett par där som hade för hög klack, när jag skulle byta dem så fanns det inte så mycket att välja på.. valde ett par till slut som inte kändes riktigt rätt Hittade senare mina drömskor inne i city Så nu har jag två par!!

mmmmm.. jag gillar också 2009 bäst, ska kanske ta med mig tärnan dit i helgen och kika om dom har den inne.. och vad den kostar

Izunia - jag gillade den första bäst.

• Izunia

Vi har skrivit sjukt manga inlägg pa denna traden!!

• BlueTopaz

Ja gå dit och hälsa från mig, dock vet hon ännu inte att de som var med idag ska köpa där oxå så rabatten är fram tills dess att de beställt bara 10% och inte 15%.

• Ammo

Har inte kommit in här på ett tag! verkar som sagt som om saiten strulat lite.

Vi kommer nog byta fotograf till studenten ändå.
    Sofia om vi bestämde oss för sa ju bara att hon skulle ha 595 kr/ timoch sen få cd´n med alla bilderna, men då får vi bara 28 kort (8 porträtt och 20 mingel)och sen får vi betala 95 kr per extra bild.
    Hallå, då är man ju uppe i 5000 kr om man vill ha ett gäng.

har mailat med "studenten" igen och frågade nu om vi kan boka honom ändå.
    han ska ha 800 kr för typ 300 bilder!!!
    Fick en ny länk av honom:
    www.vetterskog.se/peter/Ingaro/
    samt att han skrev ett proffsigt upplägg hur han ville gå till väga infördagen, träffas innan osv.
    Så vi tar nog honom istället.

• Izunia

Ammo jag tycker att ni gör rätt!!

• Yllo

Det ska jag göra... Hälsa från dig alltså

Ja, sjukt många inlägg blir det.. men roligt är det ju också

Nu ger jag upp för ikväll.. ska gå och krama min kudde och min sambo som förmodligen somnat med värmedynan i ett stadigt grepp

Vi hörs i morgon! Sov gott!

• Yllo

Ammo - vi diskuterade ju det i bilen och jag tycker också att du gör rätt.. synd att tjejen inte sa från en gång att hon bara skulle ta dom där få bilderna och att ni sedan skulle måsta betala extra per bild Dålig stil av henne tycker jag!

• Izunia

god natt yllo! Jag funderar pa att slänga mig framför tvn.. är helt slut idag.
    Missade D H....

• Ammo

Jag ligger redan framför tv´n. Bärbar dator och trådlöst nätverk, helt underbart! MEN farligt, jag BOR framför datorn.
    Jag skulle jobba när jag kom hem men måste erkänna att mitt huvud orkar inte ta in mer info nu. Få ta resten i morgon.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S