• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

Yllo

japp det är snörning i ryggen

• Yllo

Tiger - Tusen tack!! Har precis hittat en helt underbar klänning på the bridal shop (åt tärnan) där det bara är 6 veckors leverans.. fast jag förstod inte om det var korsettsnörning eller inte

• Ammo

Phu, har suttit och jobbt hela dagen framör datorn.
    Men det har varit lugnt här så slipper jag sitta och läsa ikapp:)
    Måste åka iväg till företagsträffen om 45 min och sen jobba där till 20-21, blä, har ingen lust...

• Yllo

Här är ett helt gäng med tärnklänningar...
    thebridalshop.com/Raylia_Designs/rd9705A.htm
    thebridalshop.com/Raylia_Designs/rd7351.htm
    thebridalshop.com/Raylia_Designs/rd7318.htm
    thebridalshop.com/Raylia_Designs/rd3865.htm
    thebridalshop.com/The_Bridal_Shop_Bridesmaid/bm1804.htm

Undrar om dessa har snörning??

thebridalshop.com/DaVinci/9021.htm
    thebridalshop.com/Forever_Yours/74104.htm
    thebridalshop.com/Forever_Yours/74109.htm
    thebridalshop.com/Forever_Yours/73103.htm

Vad tycker ni?

• Yllo

Nej det har varit lungt här idag Alla har varit off line, har känt mig lite ensam här...

• maria73

tiger,

vet inte om du fortfarande e intresserad av diagonalen men ifall du e det ska du veta att den e skitsnygg med halterneckband, då jag var där å provade senast var där en tjej som provade den just med halterneck å det var jättefint :)
    lycka till på fredag!

• Yllo

Föresten tjejer. Vi ska ju ha färgtema blått, vitt och silver (lite grön murgröna också). Min blivande har en mörk kostym och ljusblåprickig slips, jag har köpt en enfärgad ljusblå slips till lillgrabben och hade tänkt att lilltjejen skulle ha en ljusblå klänning.. Hennes favvo färg är för tillfället rosa.. Kan hon ha en rosa klänning trots att färgtemat är blått? Rosorna i buketterna och hårdiademet åt henne är rosa och vita..

• Tiger72

maria73

Tack för inforn, låter bra. Jo jag ska prova AD nästa fredag.

Men funderad lite du skrev i en annan tråd att klänningen du ska ha är i champanj.

när jag prata med dem innan så sa de att klänningen är Ivory.

Finns den i fler färger?

• Ammo

så klart man egentligen kan ha vilken fär som helst,men om jag får säga vad jag tycker så skulle jag inte låta henne ha en rosa, då bryter hon färgtemat, utmärker sig stort, hon ska ju smälta in i temat och inte bli färgklicken som man riktar uppmärksamheten på.

Jag kör rosa vitt och ev lite silver som temat och då tycker jag att mina tärnors rosa klänningar tydligt visar vilket tema vi valt.
    Vill inte klanka ner, men antingen ska alla gå i samma färger eller så kan alla gå i olika tycker jag.
    Det är ju DU och DIN MAN som folk ska lägga märke till.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S