• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Samma tjänst som jag har för Hp.
    Hp´s representant i butikerna. Jag utbildar personal, skyltar,fyller på broschyrer, jobbar på mässor mm.
    Allt som kan hjälpa butikerna så att de säljer våra produkter.
    Tjänsten ligger ute nu på arbetsförmedlingen och jag vet att många sökt. Min kollega slutar sista april.
    MEN det kan bli en tjänst ledig till senare, det är inte offentligt men min andra kollega ska flytta till Malmö, men söker fortfarande jobb där så det kan bli snart eller om ett halvår.

• BlueTopaz

Kul givetvis är ni alla välkomna oxå, fastän det kanske är lite långt att åka ;)

• Ammo

Skulle vara en fröjd att se dig, men jag tror att vi redan åkt på bröllopsresa då:(
    åker troligtvis på tisd den 15:e direkt efter.

• BlueTopaz

Åh, låter ju skitkul!! Verkligen ett jobb som skulle passa mig.
    Jag har jobbat som receptionist, assistent och sekreterare samt konferensvärdinna och i butik, bar och restaurnag hör oxå till meriterna ;) Har en massa bra arbetsbetyg att visa upp oxå. ;)

Bara jag får ett jobb så kan jag börja jobba tidigare än oktober eg. Ett bra jobb är superviktigt för mig och så får Tomas chansen att vara hemma oxå.

Hur är lönen?

Baaaara skit på teve =(

• BlueTopaz

Just ja!

Oj fasen, jag har ju glömt boka hotellet!!!
    Vi åker till barcelona ensamma 6-10/9 sedan till thailand allihop i dec.

• Ammo

jag ligger på 25.500/mån vilket är helt ok. Men jag har varit butikschef och har en massa ledarskapsutbildningar i ryggen så jag skulle gärna ha mer...
    Men jag vet inte vad man går in på? Beror ju på hur duktig man är på att förhandla och erfarenhet.
    Denna tjänst ska ju tillsättas rätt omgående, vet inte hur långt de kommit i processen, men min chef är på sem denna vecka så det borde ju inte vara för sent än tror jag.
    Är du intresserad så sök, ge mig som referens.
    Försökte hitta den på ams men är så dålig på att leta.
    Men du kan ju få hans mailadress om du vill.

• BlueTopaz

Ja tack, tar gärna mailadressen!

Vad för meriter kräver de tror du? (vad bör jag betona på?)

Allt över 17.000:- är ok för då har sambon råd att stanna hemma. men om ngn känner för att ge mig 20 så klagar jag ju inte =)

• BlueTopaz

Vad snäl du är Ammo!! Tack så mkt!

• Ammo

Var i Barcelona med jobbet i maj-05, härlig stad, men håll i handväskan!
    Mycket rån där!!!!
    En kollega stannade kvar i en vecka efter vi åkt hem (hans tjej kom ner) och snacka om otur, han blev rånad 2 ggr på den veckan,pass,plånbok, kamera,mobil, allt rök.

Men man kan shoppa!!!!

Vi var där samma helg som fotbollslaget Barcelona vann liga guld.Oj oj oj,vilken upplevelse, 1 miljon människor var ute på gatorna i Barca. Bara på La rambla (stora gå gatan) sa de att det var över 50.000 pers inkl oss:)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S