• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Aha.. Då vet jag precis Nu trillade poletten ner, har varit där men kom inte ihåg att det var Järfälla *skamsen*

• Yllo

Och inte blir det lättare för någon som inte riktigt lärt sig var alla kommuner är heller

• Ammo

Kommer dyka in här ibland bara, MÅSTE jobba idag, så är jag seg att svara på någon fråga så vet ni varför..

• Izunia

ok nu sticker jag till Malmö. Vi hörs senare! Antar att jag maste läsa 900 sidor för att hinna ikapp!

• BlueTopaz

Ingarö ligger söder om Nacka precis vid värmdö. Några mil söder om sthlm. ;)
    Haha, jag hittade ju inte ens till Tumba o jag är född i sthlm!

• BlueTopaz

Jag åker hemifrån snart jag med o kommer inte hem förrän ikväll!

• Yllo

Oki.. då har jag pejl på både var Järfälla och Ingarö ligger

Ammo - Lycka till med föredraget ikväll!

Själv ska jag nog börja packa ihop här på jobbet och fara hem.. Kikar in i kväll och ser om någon är här

Vi hörs!

• Yllo

Yes!! Idag har jag lyckas leka med kameran. Har tagit foton på mig med alla tre tiaror + slöja, skorna som jag ska ha och de skor som jag ska försöka sälja. Ikväll ska jag be min sambo visa mig hur jag tankar över bilderna från kameran till datorn.. sedan är det bara att vänta till lördagen när jag får hjälp att fota mig i klänningen

• Yllo

Izunia eller någon - vad betyder " lace-up back." Är det snörning i ryggen det?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S