• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Ammo: tyckte Yllo uttryckte sig precis som jag själv skulle göra ang. ringen =)

Hihi, nu har jag och Leo tränat, han är riktigt bra som vikt och tycker att det är roligt dessutom =)

Izunia: vad betyder Klyddigt??

Är GI så hima bra?? Påminner inte den metoden en hel om den där andra jättekända metoden som jag inte kommer ihåg vad den heter nu bara för det..?? JO, Atkins! Att vara utan kolhydrater..
    Jag försöker äta mkt mindre istället, typ frukt och yoghurt till frukost, cup a sup till lunch och vanlig middag. Men det går inte så bra just nu... ;(

• Yllo

GI-metoden går väl ut på att man ska dra in på kolhydrater.. äte mycket kött och skippa potatis och pasta.. Själv kommer jag förmodligen att få problem med det då jag oftast bara äter middag Ja ja jag vet.. man ska äta 3 ggr per dag för att må bra och gå ner i vikt!!

• Izunia

Jag gör problemet att jag "glömmer" att äta...

Klyddigt är väl mitt ord för trassligt/stökigt... vet inte hur jag ska förklara!! Glömmer bort att ni inte kan skanska! haha!

Jag vet inte vilken av böckerna jag ska köpa...haller med dig Yllo att den du köpte ser roligare ut.

Metoden fungerar da man drar in väldigt mycket pa kolhydrater. Vi normala männsikor äter för mycket kolhydrater än vi gör av med. Helt onödigt.. Om vi inte är proffsidrottare alltsa!

• Yllo

Izunia - Jag stod och bläddrade i båda.. den jag till slut valde tyckte jag var den bättre av de två som fanns. Den andra var det mycket mer text om hur metoden fungerade och inte så mycket recept Jag frågade min blivande vad han tyckte.. men han frågade bara "Kommer du att laga den där maten sen då?" *grrr* Varför är det alltid jag som ska laga maten?? *morrr* Han är väl för 17 läskunnig han med!!!

Nöjd med mig själv! Kom ihåg att beställa den där monogramnallen åt en arbetskompis som fått sitt andra barn (han älsta är 21 eller 22 så där kan vi snacka om sladdis). Vi arbetskamratet har samlat pengar och ska uppvakta, det föll på min lott att fixa med presenten så jag föreslog en monogramnalle. Alla gillade idén, men slarviga jag hade ju lyckats tappa bort mitt kundnummer till Monogramservice

Hmmm... lite onödig info det där... men men..

• Izunia

Gillade du tiarorna förresten??

• BlueTopaz

Grrr.. hälften av inbjudningskorten hamnade hos ngn annan i södertälje.. =( Nu får jag skicka till henne och tvärtom och så måste man gå til "posten" och så ska kortföretaget ersätta portot på våra konton och bla bla..

Men fina är de!! =) Vi beställde även festprogramsomslaget, plac. korten och tackkorten samtidigt.. Blev mkt billigare att beställa plac. kort till alla nu i en klump än att vänta och beställa när man vet vilka som kommer..

• BlueTopaz

Jag har ju ocå glömt äta kom jag på!

Ikväll kommer tjejn som ska prova sincerityn.. nervöst! Hoppas hoppas hoppas hon vill ha den!

Idag hämtade jag också ut de 2 andra korsetterna, har provat dem båda och de sitter betydligt bättre än den förra men tyvärr sticker de upp typ 1cm bak på klänningen... Ska se om det går att fixa?? Handlar ändå om dryga 2000:- för en korsett..Men de kan vara jäkligt bra att ha en att använda vid party under ngt fint linne eller långklänningsfester. Nackedeln är dock att man skjuter ner magfläsket och skjuter upp ryggfläsket.. ;)
    Bilder kommer snart!

• BlueTopaz

Här korsetten som satt bäst: groups.msn.com/bluetopaz/kldtillbehr.msnw

Den sticker dock upp hela 3-4cm ovanför klänningen och syns väl fram som en kant, så det blir ingen korsett under klänningen. (hade bara passat till tex en MS med vid kjol)
    Ska jag ha den ändå????

• Yllo

Topaz - den där korsetten var riktigt snygg på dig

Izunia - Jag gillade tiarorna.. har två favoriter som jag har svårt att välja mellan.. vi får väl se hur jag gör när jag väl valt frisyr

• Yllo

Tråkigt om inbjudningskorten! Fattar inte att dom kunde skicka hälften fel!

Jag ska också beställa omslagen till festprogrammen samtidigt som jag beställer inbjudningskorten.. samt inläggen till festprogrammet. Sedan printar jag ut det jag gjort på datorn och moterar ihop själv

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S