• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

det var på den sidan med tiaror.

• MonikaS

Hej tjejer, ni har ju onekligen varit här lite oftare än jag men ville bara säga att jag just fick email från bridesave, och min Madalyn är ready for shipping! De sa ju slutet av maj, så är ganska chockad att det gick så snabbt!! Nervöst, men kul också. Och nu har jag jättelång tid på mig att göra eventuella ändringar etc

• Ammo

Åh, vad roligt MonikaS!:)
    Jag mailade Treschic iförrgår om min leverans, de sa vid beställningsdatumet (den 13:e) att jag skulle få lev besked inom en vecka, men jag hat fortfarande inte hört något ifrån dem...
    Börjar bli lite orolig....

• MonikaS

Ammo, det ordnar sig säkert. Det kan ju bli såna där förseningar utan att det är nåt tokigt på gång

• Izunia

har kollat in kostakningsfinalen nu...silvermedaljen tyckte inte jag var rättvis..

• BlueTopaz

Yllo, det var just den tiaran jag oxå gillade bäst, men Ammo har förstatjing! ;)

Äh, killar vet inte alltid riktigt vad de vill.. Jag LOVAR att han kommer tycka att det du valt kommer vara det allra vackraste sedan när du står där på bröllopsdagen!! (med andra ord, gör som du vill)

Izunia: kul med träff!! Jag vill oxå gå på fler sådana! Fika tjejjer?? ;)

Hittade förrästen en fantastisk axelbandslös behå på la redoute för bara 189:- den har massor av silikonband i och lite vadderade kupor och håller upp tom mina DD- bröst =) den ska jag ha under klänningen istället.
    www.laredoute.se/images/products/m/sa342b11m.jpg
    (heter 840-9919)

• Izunia

Jag kanju inte fika med er...!!

• BlueTopaz

Om du börjar cykla nu Izunia så hinner du! ;)
    Så synd ju.. kan ni inte flyga hit!?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S