• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Precis, vi gör innehållet till festprogrammen själv, de har gjort så att man binder ihop alltihop med ett band i ryggen, jättesmart!

Jag gillar korsetten men det går inte för att den är tokhög i ryggen.. så det blir bridget-jonestrosor istället! ;)

Nu väntar jag på hon som ska prova klänningen ..

• BlueTopaz

Yllo, vilke är det du inte vill ha av tiarorna? *intresserad*

• BlueTopaz

Hmm.. hon som skulle titta på klänningen för 15min sen kommer inte.. hon hade redan köpt en som hon provade innan.. GRRR

• Yllo

Åhhh nej!! J*kla brud alltså!

Det är den lägsta som jag inte tror att jag kommer att ha...

Jag har precis tvingat min sambo ringa sin tvillingbror och frågat om han och hans tjej vill vara toastmaster/madame.. Fick inget besked så jag kan inte beställa inbjudningskorten i morgon *suck*
    Sedan sitter min kära blivande och säger att det inte blir några barn med den här gången.. Trots att jag hela tiden sagt att det blir VÅRA brorsbarn och inga andra barn!!! *dubbelsuck* Så min blivande svåger var inte säker på om dom skulle komma eller inte p g a det

• Yllo

Milda marsvin vad jag kan bli irriterad på min kära sambo ibland.. Visade honom bilderna jag tog på mig med tiarorna och på ett ungefär hur jag eventuellt kommer att ha håret.. Då kläcker han ur sig.. "Va? Ska du ha håret uppsatt??" Vad trodde du då undrade jag, att jag skulle ha det utslaget eller? "Ja, blir det inte lite tomt annars?" *grrrrr*

Ska jag ha det utslaget så passar det bättre med krona anser jag.. men han vill ju att jag ska ha tiara och det kräver nästan en håruppsättning!! Jag får fnatt på honom. först så vill han att jag ska ordna och fixa allt och nu när allt är nästan klart, ja då kommer han med en massa ändringar!! *dubbel suck*

• Yllo

Vilken urläcker tiara Tiger.. synd att den är så dyr

• Ammo

Hej, nu är jag äntligen här igen, har varit i Västerås hela dagen, hälsat på pappa, syrran och mamma.
    Tog ett tag att läsa ikapp allt ni skrivit:)

nu tog vi GULD i Curling!!!!!!!!

• Ammo

Ang GI metoden så valde jag den med mest text, ville sätta mig in i allt så jag vet hur kroppen förändras.
    Ahtkins (eller hur det stavas) har jag hört ska vara dålig för kroppen.
    Man får en jätte bra överblick hur hela metoden fungerar och de rekommenderar att köpa den först så man förstår bakgrunden.
    I boken finns ett 2 v matschema och ett fåtal recept, men på dessa två veckor lär man sig vad man ska äta och inte.
    Tänkte köpa den andra om det behövs sen.
    Men det spelar nog ingen större roll vilken man köper.

Vilka fina tiaror ni har allihop, Yllo du får inte sälja din lilla än på ett tag, kanske ska ha en ändå..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S