• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Yllo

Hej hej!! Nu fick jag lov att logga in

• Ammo

såg du min stavning på desperate, ha ha....despret, det är rätt ofta man snubblar på bokstäverna..

• BlueTopaz

va!!! är deperates!? MÅSTE kolla!

• Yllo

Topaz - den första är jag säker på att du provade... men den andra?? Känner inte riktigt igen själva toppen.

Det var så roligt att träffa er båda! Synd bara att vi inte alla kunde komma.

Jag har provat alla tiaror nu. Bosse fick också kika. Hans kommentar var.. "Va? Har du köpt 3 st!!!! och vad fick du betala för dom då?" Sedan undrade han om jag ockås hade provat någon klänning, men det hade jag ju inte gjort, vilket han blev glad över

Jag har två favoriter bland tiarorna.. Den höga och den mitt emellan. På lördag ska jag klä på mig hela stassen med tiaror och allt och fota mig.. sedan är det dags att hjälpa mig med att fixa en sida att lägga ut bilderna på!

• Yllo

Ammo - du hittade ut på motorvägen utan problem va?
    Bosse tyckte du var så rar som skjutsade hem mig!

• Ammo

Ja då, inga problem. Tur att jag fick min pappas lokalsinne och inte min mammas:)
    Har jag varit på en plats en gång så hittar jag sen. Mamma skulle jag inte ens släppa lös på drottninggatan, hon skulle aldrig hitta hem

• Victory

Vaa!??! Missade jag TRÄFFEN!!??

Jag får väl komma nästa gång...

Det tar ju så lång tid att läsa igenom alla era inlägg så nu är det ju läggdags för mig! Fast jag hade ändå inget intressant att säga...

Ha det så bra, tjejer!!!

• Yllo

Topaz - jag har fått svar från netbride ang BJ-klänningarna. Min kostar $ 139 och din $ 104. Beräknad leveranstid var 11/6 och med ruch order 27/5. För ruch order tar dom 40 extra...

• Yllo

Victory - Jepp, du får komma med nästa gång.. för jag hoppas verkligen att vi kommer att träffas fler gånger

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S