• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

min kund har inte kommit än-....

• Yllo

Jag har sett massor med annonser från -05 och några som jag t.o.m. svarat på.. men ingen som hört av sig

• BlueTopaz

Jo. men inte min sincerity tyvärr.. =( Jag som tycker den är så fi och jag har fått massor av komplimanger för den.. märkligt.
    2st har hört av sig, en ångrade sig innan provning och den andra tjejen säger at hon inte har tid ännu (3v. har gått)

Klart du ska köpa därifrån isf yllo jäkla skillnad i pris!
    Jag har oå frågat om pris därifrån fast på dessa (vill så gärna ha en tvådelad med korsettopp då vi ofta har långklänings el cocktail partyn i gänget): www.watters.com/product.php&showid=131#

a6.dessy.com/index.cfm&style=A6171

• Yllo

Jag har svarat på tre annonser om brudtärneklänningar.. blåa.. men har inte fått något svar.

Hur lång tid tror du leveransen är från Netbride?
    Kommer din klänning också därifrån? Den är jättefin!!

• BlueTopaz

Jahaa..

Vilken menar du med min? *förvirrad*
    De båda länkarna ovan har jag frågat om pris på.

• BlueTopaz

det är nog ca 12-14 v. som vanligt..

• Yllo

Jag menade de två som du bifogade länken till.. Gillade den översta jättemycket

• Yllo

Hmmmm.. 12-14 veckor.. få se.. det blir alltså runt den 16/5 som den kommer i så fall eller runt den sista maj... Lite väl ont om tid Finns det möjlighet att betala lite mer för snabbare leverans?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S