• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

Jag ska faktiskt beställa "just married" kristaller som man sätter pa bikinin eller t-shirten! Skithäftigt!

Köpte en keps "bride" och "just married" flip-flops till mig & andi.

Vi ska trycka upp tröjor med bride, groom, maid of honor etc..!

• BlueTopaz

Vad kul Izunia!
    När ska ni ha allt det? Bar på skoj efteråt eller möhippan o så?

Just fasen.. möhippa.. bläää är skitnervös!

• Yllo

Jag tar mig till Gullmarsplan till kl 17 Ska bara skriva upp vilka bilar som kommer och så exakt var jag ska ställa mig.....

jag har problemet att alla både stavar och säger mitt efternamn fel.. fast det är samma sak med Bosses efternamn. Jag heter Löfström och han Gatemo.. Jag får ofta heta Landström eller OM nu folk lärt sig att jag heter Löfström så stavar dom det med w eller v *suck* Bosse får heta Gardemo, Gattemo, Gatemo (uttalat på engelska) Gattéemo o.s.v.

• Izunia

Ja vi hade tänkt att ha de pa möhippan och smekmanaden! Underskatta inte vad detta kan hjälpa till med! Bättre flygstol, champange, större hotellrum etc ect..

• BlueTopaz

Hihi, Gatemo var fint tyckte jag =)

Jag fick tidigare heta Rapsymen... skitkul!

• BlueTopaz

Sant Izunia, är nog ingen dum idé! vart hittar du alla prylar?

• BlueTopaz

Hittar du ingen lite bredare ring med stenar runt om?? Jag vet att jafg sett det på många ställen.. frågan är bara var!?

• Izunia

haha den som letar!
    Jag har hittat kristallerna pa ebay
    stores.ebay.com/Bridalwear-by-Design
    search.ebay.com/search/search.dll&sbrftog=1&from=R10&satitle=just+married+&sacat=-1%26catref%3DC6&bs=Search&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=95138&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=

T-shirtarna ska vi trycka i Lund. Man kan även köpa färdiga pa ebay.

• BlueTopaz

Som de som du visade på kaplans..
    Ska genast kika!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S