• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Izunia

da är det nog lugnt! Vi ska försöka komma igang sa fort som möjligt..

• Tiger72

Izunia

kan man få köpa till special pris också .

Du vet ju att jag kan köpa jeraldine för 6000:-.

Kan ju inte bara komma och prova hos dig och sen köpa på annat ställe.

• Tiger72

BlueTopaz

Du ser inte alls ut som en mullig ko. Modellen är jätte fin på dig.

fin klänning men den behöver kortas som du säger och bort med bandet om nacken. Tror den blir super fin på dig men de ändringarna.

• Izunia

haha! Vi har ingen aning om priserna än! Far se när vi börjar!

• Tiger72

Brudbutiken i köpenhamn var super flott! Men vad gör det när man inte får den hjälp man vill ha.

• BlueTopaz

Blir nog teve mys här oxå en stund, tittar in senare =)

Ska jag titta efter ngt speciellt hos princessa Tiger och victory?
    Addison och jeraldine vet jag ju, men ngt annat?

• Victory

Här vänder man ryggen till i 20 minuter för att se OS-final i hockey, och så hinner ni skriva flera sidor (som vanligt )

Tack för alla råd och all hjälp med mina klänningsbekymmer! Men det är som någon (Ammo?) sa: det är väldigt mycket pengar för en klänning, som jag dessutom inte har möjlighet att prova innan. Jag får nog ta att det svider lite i hjärtat

Nog för att jag har sparat för detta i flera år och gärna vill ha en klänning som känns 100 % rätt, men jag är ju inte gjort av pengar! Jag kommer säkert att bli tillräckligt fin ändå! Och så kan jag ju alltid hålla utkik i annonserna!

Snällt av dig, Topaz, att erbjuda dig att kolla klänningen åt mig på Princessa (om de har någon hemma?) men du har säkert fullt upp med alla andra klänningar du ska titta på, så det är inte alls nödvändigt! Ha det så roligt imorgon!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S