• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Ju mer stenar desto snyggare (och hållbarare)!!

• Izunia

fasiken...de tva som säljs pa kaplans är hälften sa stora som den jag provade..men det kan ju vara snyggt att ha en pa varje sida om förlovningsringen!?

Har du kollat kaplans under butik och engelbert?

• Izunia

lite kul da jag aldrig varit intresserad av alliansring tidigare..

Far nog göra min förlovningsring bredare da..den är 5mm nu. Jag gillar stort!

• BlueTopaz

näää men jag gör nu!

Finns det inge begagnad då?

Du vet att de kan tillverka en åt dig efter önskemål va? (billigare än någon annanstans)

• Izunia

ja det var den första. Jag gillade bättre med briljanter idag när jag provade. Den andra jag ville ha hade princess..

Tillverkar kaplans? Är det svart att beställa genom nätet? Tänk om det inte blir som man vill ha...??

• Izunia

ok ska iväg och träna nu! Är tillbaka ikväll alldeles utpumpad antar jag!! Längesen man var pa gymmet...

• BlueTopaz

Man kan lämna in ritningar vet jag, men tror inte man kan bestälal genom nätet, blir nog för lätt missförståend.
    Varför genom nätet?

• BlueTopaz

och jag ska åka o prova den där blåa klänningen! =)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S