• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Topaz, min kompis ska också gifta sig i Ingarökyrka fast i juli.

Är det inte dyrt att ha festen på Grand i Saltis?

Vi ska faktiskt ha festen i Sumpan, Gröns stugan vid Lötsjön.
    www.gronastugan.se/index2.htm
    Skulle haft den i Järfälla men det sket sig med lokalen. Så en dag när gick runt sjön så gick jag in och frågade där. Och fick ett kanonpris! Hade tänkt göra mat dricka mm själv /catering men detta blev billigare.
    450 kr pp, då ingår:
    Lokal, personal,städning
    Brudskål
    Mat
    dricka till maten
    Kaffe, avec, tårta.
    Och sen ska vi ha liveband i paveljongen.

• Ammo

Gröna stugan ska det va...

Kom precis hem från stan, har varit och tittat på resa igen.
    Kommer troligtvis boka snart!:), väntar på att få hem ett bokningsförslag från resebyrån.
    Men det blir nog Malaysia!
    Troligtvis 6-7 nätter på detta ställe:
    www.lagunaredang.com.my/
    På ön Redang.
    och sen 3-4 nätter på Ön Lang Tengah (tyvärr ingen bild)
    och avsluta med SHOPPING (en till här som älskaratt shoppa!!) i Kaula Lumpor i 3 nätter på hotell Hilton.
    Åh, jag vill åka nu!!!

• Izunia

jag ska till guldsmeden nu och jämföra priset pa min ring.
    Vi maste nog ocksa bestämma oss snart för bröllopsresan och boka den.

• Yllo

Har precis kommit hem med mina fina skor! Dom passade perfekt och jag bara älskar dom Var också in till Drottningholmsglas och kikade. Glasen var sååååå otroligt vackra, mycket vackrare än på bilden dom mailade till mig. Jag beställde två st åt mig och Bosse, med två duvor med ringar i näbbarna graverade på glaset förutom våra namn, kyrkan och datumet

Jag vill också fara på bröllopsresa!! Men det blir inte så Vi har dock tänkt att vi ska fara till Thailand så fort vår kompis får sitt hus klart där.. våldgästa lite och bo gratis

Ammo - vilket otroligt bra pris!! Vi betalar 290 kr/pers, men då ingår inte dryck till maten eller tårta i det

• BlueTopaz

Yllo! Fick en skum rek- avisering i brevlådan som jag gick o hämtade ut.. gissa vad det var!? Klantarsel som skickade fel.. Tur att vi ska ses imorgon! De klarade tullen oxå!
    Men någon hade försökr öppna paketet på ena sidan såg jag så jag öppnade det faktiskt helt för att kolla att allt var med (det var de) hoppas det inte gjorde något??! De var iaf suuuupervackra alla tre!! Nästan så jag ångrar mig.. vill oxå ha en massa gliter!

• BlueTopaz

Haha, Ammo, gissa vart vi träffades med mammagruppen idag?? fasen vad världen är liten.. skitmysigt där ju!

Hmm.. på grand kostar kuverten 1150:- då ingår 3-rätters, vin til maten, kaffe och avec. Tårta och fri bar ligger utanför.

• Izunia

ja nu har idioten varit och tittat pa ringar...den som jag hela tiden velat ha..inte lika intressant längre!!! ahah!!!!

Nu har jag hittat en annan som var sa snygg pa..tyckte jag tom sag den pa kaplans..ska kolla..

• BlueTopaz

Idioten??
    Vilke ville du ha som inte var bra?

Vilken är nya favvisen? (alla deras ringar ligger ute på nätet)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S