• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Yllo: vestibulit är en form av långvarigt skavsår som inte läker, man sliter så på slemhinnorna (när man inte är ordentligt blöt och spänner sig) att de superkänsliga nervändarna börjar sticka fram, när man då skaver fram och tillbaka på de blottade nerverna blir de överstimulerade och trasiga vilket gör att det känns som att det bokstavligen brinner och det "brinner" oxå länge efter sexet är över. Det tar mkt lång tid att läka och ofta är man så skadad att det inte läker och då måste man gå till läkaren. (har för mig att de bränner nerverna med laser så att de slutar fungera?)
    Jag kan få ont av vissa ställningar o tyvärr är det så att det fortsätter göra ont sedan hur vi än gör.. Lite jobbigt att alltid behöva vara så försiktig..

• loppalina

BlueTopaz: Det är mycket lättare att bli av med extra huden efter första barnet. Jag har fortfarande problem med extra huden efter min andra. Jag gick upp 20 kg med honom :o Sedan har jag pendlat i vikt så det har nog med det att göra. Men efter första tog det drygt ett år ;)

kram kram loppalina

• Tiger72

går att köpa diamanter också

• Izunia

ush..den brännande känslan känner man igen..

Jag ska till gymmet imorgon och ta nya tag! Har visserligen inte vägt mig pa 3 ar och tänker inte göra det nu heller, därför kan jag inte säga bestämt att jag vill ga ner 3 kg.. Men träna träna...!!!

Pa kaplans...var klickar jag för att hitta stenar`?

• Ammo

Yllo,skönt att höra att du är på bättringsvägen, vilken hemsk upplevelse.

Känns som om vi alla har upplevt både det ena och det andra.
    Visst är det skönt att dela med sig ibland?!

• loppalina

Nu skall jag gå o mysa framför tv:n Så gonatt på er tjejer ;) loppalina

• BlueTopaz

Men fy vilken otur ni haft Ammo och Yllo!! =( Tur att ni båda klarat er ur det iaf!!!
    Jag ska kanske sluta klaga när man hör sådant..

Har jag sagt förrästen att jag eg inte ska kunna bli gravid utan hjälp? Har en sjukdom som heter pcos som gör att jag mkt sällan har spontan ägglossning. Tack o lov för miraklet Leo!!!

Men Ammo, seriöst, du har ju suuuperfin kropp!! varför ska du gå ner!?
    Hur lång är du?

Förlåt Yllo glömde skriva grattis till lokalen! Menyn lät mums mums!

• Yllo

Hmmmm.. undrar om inte jag också har vestibulit i så fall... får ofta en brännande känsla under sexet som inte går över utan stannar kvar efteråt.. sedan får jag samma brännande känsla när jag kissar också... *generad*

• Tiger72

gå in under butik och sen Kommissionsvaror

välj ädelstenar i den andra väljer du diamanter

• BlueTopaz

Oki natti och Tack så jättekt Loppalina!!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S