• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Ammo: klart du ska ta studenten! MEN, tänk på att han gärna tydligen (efter fotona jag sett) tar bilder i grodperspektiv och det brukar inte vara så fördelaktigt..

• BlueTopaz

Undrar hur det kom sig att din sambo kände igen mig?? Jag an nog inte säga det samma. ;)

• Ammo

Topaz,Han kände inte igen dig bara din sambo, skrev kanske fel?

• Ammo

Izunia, jag tror nog ni kan känna er mer säkra om ni valt specifiserat,vi hade riktig otur, men du förstår nog att jag inte kan rekommendera Apollo efter min resa.

• Ammo

Åh, vad jobbigt det blev nu.Fick svar ifrån den andra fotografen nu och hon skulle bara ha 595 kr timmen vilket är sjukt billigt också.
    Men jag bad henne om bilder så jag får se vad hon gjort tidigare så får vi besluta oss efter helgen.
    Hon verkar mer proffisionell än studenten, men han verkar ju som man ser duktig också?!??!!!
    Hoppas hon har någon hemsida eller bilder bara..

• Victory

Yllo:
    Visst är det du som har en Addison? Jag sitter här och funderar på hur jag ska göra, om jag ska beställa den från Princessa. Jag vet ju inte priset än men jag antar att den är dyr! Dessutom vet jag inte om jag kan avboka min Begonia. Hur som helst har jag ju redan lagt handpenning. Men jag kan inte låta bli att tycka att Addison är finare än Begonian när jag sitter och tittar på bilderna. Usch, jag vill inte känna så! Du som har en Addison (om jag nu minns rätt att det var du), är den så snygg som den ser ut på bilderna? (säg gärna att den är jätteful och sitter illa )

• BlueTopaz

Ammo: Jag tycker helt klart Sofia! Det mäks att hon kan mer om hur man bör stå osv för att det ska bli bra och spegla förhållandet.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S