• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Victory: det undrade min sambo med, ha frågade hur många av inläggen som eg handlade om klänningar.. en heeeel del av dem..

• Ammo

jag börjar närma mig nu, men det krävdes att jag skulle installera något för att kunna lägga upp bilder och det gick inte att installera? Så jag vet inte hur jag kommer vidare då?

• loppalina

Victory : Åhhhh Jag fastnade för begonian :p Såååå vacker!!! Jag tycker personligen att Dion har blivit "för" vanlig . Men den är fin den med :)

• Victory

Loppalina:
    ja, jag gillar båda, men Dion har jag ju inte provat än (båda är beställda men dröjer några månader till)

Saken är den att i min stad finns bara en brudbutik så alla går ju dit! Men jag tror inte att så många här skulle beställa en klänning som Dion. Därför tror jag att jag skulle vara mer unik i den. Men, men... det blir ett svårt val när de väl kommer!

• BlueTopaz

Vad tror ni om den tidigare inlagda menyn?? Passar allt ihop?

• BlueTopaz

Igen:

Vi har kollat prisförslag på denna meny:

*Hummercappucino (eget påhitt)
    *Tourndedos grand Duc med tryffelsås, kronärtskocksbotten, stuvad sparris, pommes parisienne (förra årets meny)
    *ostbricka med kex (eget påhitt)
    eller päronmousse med päroncognacsgelé (årets meny)

Tårtan blir nog med hallon och mangomoussefyllning från chokladfabriken.

• loppalina

Victory: Du kommer att känna skillnaden när du provar ;) Absolut :D

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S