• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Tiger72

om de säger nej får man kanske dra en liten lögn om att bröllopt har blivit inställt.

det måste ju även funka på ebay.

• BlueTopaz

Victory: omma tittar på vd du gillat för klänningar hittillsså skulle jag välja:
    Addisson eller Destin utan axelbanden!

Julie och Dorian är också lite "du" men organza tycker iaf jag kan se lite billigt ut på något sätt när det ligger så där över kjolen som det gör på dem.

• BlueTopaz

Nu såg jag vad du skrivit om ekonomin. Din Aspera, kan du avbeställa den? Och kanske använda ev handpenning till accessoarer? Eller vill du hellre ha Asperan än Addison?

• BlueTopaz

(Gå på bilder- inför bröllopet- klänningen)

• Victory

BlueTopaz:

Addison och Dorian är mina favoriter så du verkar ha lärt dig vad jag gillar!

Ja, jag har sett lite på deras bilder. Klänningen ser ju väldigt fin ut!

Känns lite osäkert att avbeställa Begonian och beställa en MS som jag aldrig provat. Jag vet ju inte alls hur den sitter på mig, även om det är snörning. Addison är säkert dyrare och jag har ju redan lagt 2200 kr i handpenning. Dessutom börjar jag gilla begonian mer och mer och ser fram emot att få hem den och prova den i rätt storlek! En annan fördel är att min m2b tycker att den är klart snyggast, av de jag har provat i alla fall. Direkt jag provade den blev han eld och lågor!

Men jag ska fundera över helgen, kom gärna med fler synpunkter!

• Ammo

God morgon! (eller lunch;) )
    Satt uppe sent igår, stängde ner precis innan du hojtade till Izunia.

Victory, jag tycker du ska ta de klänningarna du redan har/beställt. Jag känner igen mig i dig och din beslutsångest, hade det jättejobbigt innan jag bestämde mig, kunde inte ens sova.
    Men jag gick på mitt förstahands val, den jag såg först. Och idag försöker jag att inte titta mer på klänningar, då skulle jag bli tokig:)

• Ammo

BlueTopaz, min sambo kände igen din från bilderna :)

Nu har jag plötsligt fått svar ifrån 2 fotografer som kan fota oss. Men väntar på priser.
    Behöver råd vilken jag ska välja:
    1) 27 årig Student som fotat mycket, har sett bilder och verkar duktig.Har bara fotat ett eller två bröllop tidigare. Han ska bara ha 800 kr.

2) 30-årig fotograf, fotat sen -96 och har startat eget för ett år se. Fotat 3 bröllop och har två till inbokade.
    Har inte sett bilder så jag vet inte hur bra hon är. Och priset har jag inte fått än.

• Izunia

Om 27-aringen tar bra bilder hade jag satsat pa honom!!! Skitbra pris! Eftersom min blivande är amatörfotograf vid sidan om ser jag vilka bilder "amatörer" kan ta!! Han har fotot kusiners & vänners bröllop och de föredrog hans bilder framför proffsfotografens!

Du borde ju kunna avbeställa fran ebay... Jag gillar Olympia & Raquel...ahh..
    Alltsa alla är fina men dem skiljer sig kanske lite fran den typiska MS.

Här nagra av m2b bilder..inga bröllop dock. Han har faktiskt vunnit lite priser och sålt några..
    www.ephotozine.com/user.cfm

Jag satt uppe huuuur länge som helst igar. Kunde inte sova..

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S