• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Haha, det gäller att vara flink i fingrarna!! ;)

• Victory

Vet inte hur länge det ska hålla, tror hon sa upp till en vecka, så inte så värst länge Det ska jag kolla så jag vet hur många dagar innan bröllopet jag ska göra det.

Man har en plasthuva på håret så man blir inte orange!

• Ammo

Jag bodde ett tag på Trädgårdsgatan nedanför dig. Sen när vi flyttade ihop bodde vi på andra sidan.
    Jag heter Jessica Forsberg och min sambo heter Martin Elmgren.
    Han är inte hemma nu men jag ska höra med honom om han vet vem din sambo är. Jag känner inte igen namnet tror jag. Vart i järfälla bodde han?

• Ammo

vad gör jag när jag kommit till webbgrupper?
    Tur att ni finns tjejer, dum blondin som man är;)

• BlueTopaz

Sambon undrar om Martin är från Berghem från början? Tomas har alltid bott i bananhusen på Aspnäsvägen.

• BlueTopaz

Tjena hej vad världen är riktigt liten!!!

• BlueTopaz

hmm, hur det ut där ammo, kan du sicka länk?

• Izunia

hmmm vet inte riktigt..tror du gar in pa grupper...

Maste ga nu tjejer...! Vi hörs kanske senare!!

• Ammo

Ja, han är från Berghem, då Vet han vem han är alltså?
    Hans kompisar är blandade 75:or och 76:or,Per Jacobson, Anton Falk, Jesper Arvidsson,Larsan källhammar, Niklas Lindberg,Tobbe Gatenmalm mfl

Är så nyfiken så jag måste ringa martin nu och fråga om han vet vem din är, ha ha

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S