• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • Ammo

Du får inte lämna mig här!!! Det är jag, datorn, BT och os på tvn i kväll. Killen är iväg och spelar poker i jakan faktiskt.

• Ammo

Ho Ho,någon däääär?
    :( Ingen som vill prata....
    Snacka om att man är fast, här sitter jag och chattar ensam

• Victory

Jo, nu är jag här! Tidigt uppe, men jag kunde inte sova mer för jag låg bara och tänkte på allt som måste göras i helgen. Och så retade jag upp mig på allt som sambon INTE har gjort, fast han lovat om och om igen... I helgen kommer han inte undan!!!

Ta hemsidan t.ex.!! Den SKA vara klar när inbjudnignarna går ut och det ska ske på min födelsedag den 3 mars. Då är det exakt tre månader kvar!

• Victory

Nu ska ni få höra!!

Fick mejl från princessa, hon räknade upp alla MS som de hade på lager i min storlek i diamond white eller light gold! Alltså sådana som jag skulle hinna få hemskickade i tid! Nu måste ni hjälpa mig! Ska jag ta någon av dessa (kom ihåg att jag redan beställt två klänningar):

Olympia www.maggiesottero.com/catalog/window.php

Addison www.maggiesottero.com/catalog/window.php

Annabelle www.maggiesottero.com/catalog/window.php

Julie www.maggiesottero.com/catalog/window.php

Raquel
    www.maggiesottero.com/catalog/window.php

Destin www.maggiesottero.com/catalog/window.php

Caroline www.maggiesottero.com/catalog/window.php

Dorian www.maggiesottero.com/catalog/window.php

HJÄLP! hur ska jag göra?!!

• Tiger72

Victory

Jag tycker Addison då den påminner mycket om Jeraldine som jag bara älskar.

• Victory

Tiger:
    Nu när jag tittat på klänningarna tycker jag också bäst om Addison! Jag mejlade princessa och frågade vad den skulle kosta. Men om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag kan beställa ytterligare en klänning (den är nog inte så billig heller ), jag får nog nöja mig med de jag redan har valt.

• Tiger72

men är det försent att avbeställa någon av de andra?

• Tiger72

kanske svårt att avbeställa MS men den andra kan ju inte vara försent.

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S