• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Skaffa först en hotmailadress om du inte redan har en??

• Ammo

BlueTopaz, vink vink, tänk vad världen är liten!
    Vilken gata bor du på?
    Jag bor på Näckrosvägen, vägen som går in till väster (om man kommer från sumpan)efter Filmstaden Råsunda.
    Vad heter din sambo och hur gammal är han? Vart i Järfälla kommer han ifrån?

Min sambo kommer från jakan och är 75:a, jag är 77:a

• Izunia

just det tartan är ocksa klar!!#

Vi ska nog inte ha barn direkt efter bröllopet. jag vill nog vänta lite..Är inte sa sugen än

Ammo har du hotmail?

Da gar du in pa MITT MSN och sedan WEBBGRUPPER.

• Victory

Solduschen: Jag tycker att det blev jättebra! Jag var också rädd för att det skulle bli flammigt, FÖR brunt, eller konstig färg. Men det blev jämnt, lagom brunt och snygg färg! jag är ju väldigt blek normalt men det blev inte alls mycket färg, nästan så jag önskar att det blivit lite mer... men det kanske är bra för de ser inte alls onaturligt ut. Jag har tagit före- och efterbilder och jag ser inte så väldigt stor skillnad. (Jag lägger nog _inte_ ut de bilderna eftersom jag står i underkläder ). Men min m2b säger i alla fall att det syns men att det ser naturligt ut.

Jag betalade 150 kr men det var ett speciellt erbjudande. Normalpris tror jag var 230 kr.

Om ni är osäkra, gör som jag: prova en tid innan bröllopet så vet man hur det blir.

• BlueTopaz

Jag bor på Humblegatan i Lilla alby på andra sda järnvägen från sumpan centrum.

Haha, min sambo är oxå 75:a och jag 80:a Han heter Tomas Undsén. va dheter ni?

• Victory

Suck, innan jag är klar med mitt inlägg har ni ju hunnit skriva 10!!

• BlueTopaz

Hur länge håller brännan victory??
    Låter som att det är värt att prova!
    Blev du orange i håret?

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S