• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Vad märkligt Ammo!! Superkonstigt att man hänger upp ett stort resmål på ene enda person...

Hoppas du hittar en billig fotograf iaf då!
    Har du kollat med Emma Nors kollega Cecilia tror jag hon heter, hon är jättebra på hår och make hon med!

• Ammo

Det var Emma Nors som tyvärr inte kunde. Vem är Cecilia? Jag vill ju så gärna se bilder på vad de gjort/kan, är lite petig.
    Hon mailade mig och gav mig tel till en Sanna istället.

Ska ni på någon resa?

• Izunia

ah...äntligen jobbat klart!! Är sa trött och hungrig nu sa jag har beställt pizza!!

BT har legat nere lite under dagen va?

Yllo jag är nagelteknolog! Jag sitter och surfar här mellan kunderna!
    Jag vet själv inte vad jag ska ha till bröllopet..

Jag har haft harförlängning i 2 ar men nu tagit av det. Ska sätta in det bara i frisyren till bröllopet.

Ammo, vad trakigt med fotgrafen och det...

• Izunia

jag har fatt mail fran bridesave och hon ska skicka prover till mig.

• BlueTopaz

Ammo, Cecilia? (det började på C. iaf) är kollega till emma på studio NoBe, min kompis hade henne, blev superbra och höll hela dagen. Vad jag har förstått är alla på studion skitduktiga, på hemsidan deras finns väl hårbilder? Be annars att få komma till Sanna på konsultation tidigt?
    Jag är oerhört glad att jag bokade Emma tidigt kan jag säga! Hon är nu bokad precis hela min bröllopsdag med start med mig kl 8 på morgonen!

Vi ska nog till Thailand igen i nov/ dec. sedan ska vi nog försöka producera ett syskon ;) (måste typ bli gravid innan leo är 1år och 9mån pga försäkringskassans regler om ersättning)

Jo, BT har legat nere

• Ammo

Izunia,
    jag måste nog fixa naglarna till mitt bröllop.Synd att du inte bor i Sthlm(för det gjorde du inte va?)
    Vad är rimligt pris att betala?

• BlueTopaz

Vilka prover har du beställt Izunia?

Åh, super Izunia, får jag fråga lite då??
    Förstör man sina naglar om man lägger förstärkning på dem? Jag har aslånga naglar sedan graviditeten men det lär ju inte vara för alltid (har ALDRIG kunnat ha långa naglar tidigare..)
    De är ca 50% längre än här nu: groups.msn.com/bluetopaz/ringar.msnw&PhotoID=266

sitter förstärkning bra eller flagar det bort vid topparna? (jag diskar måånga nappflaskor per dag)

• BlueTopaz

Jag har p- kort på ngn nagleskola som jag tänkte använda..

• Ammo

Har lätt för att spara ut mina naglar,men i motsatts till min syster och mamma som har senhårda klor så har jag fått sköra naglar som delar sig, går av mm mm
    Har försökt med alla konstiga saker man ska pensla på, fibrer, förstärkning mm Men inget funkar, tips tack!

• BlueTopaz

Ammo en polerfil är super mot naglar som skivar sig!, då jämnar man ut minsta lilla ojämnhet och de kan inte spricka/ skiva sig lika lätt =)
    Jag kan inte leva utan min =)

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S