• Tiger72

Ni som köpt orginal klänning M S

Hej!

Undrar ni som köpt orginal klänning av Maggie Sottero, hur har era klänningar sett ut baktill. Korsettsnörningen har där varit tyg un der snörningen?

Tittar man på denna bild så är där tyg hela vägen upp under snörningen,(så som jag vill ha det.) Klänningen är ju i en brudbutik så det bör ju vara en orginalklännin.

cgi.ebay.com/MAGGIE-SOTTERO-JERALDINE-New-Wedding-Gown-Dress_W0QQitemZ8250192737QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men tittar man på denna bild så är där inte.

www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html

• Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S
  • BlueTopaz

Yllo: Me är det inte snörning på den? Då skulle jag ta en 10a, ev en 12a det är ju bara fint om snörningen inte är så ihopsnörd..

• Ammo

Hej Tjejer!
    Har varit borta en dag och fick sitta en timme och läsa igenom allt ni skrivit :)
    Det känns som om vi lär känna varann bättre och bättre, nu diskuterar vi bröst vad blir nästa steg
    Eftersom ni alla sagt er storlek får måste jag väl säga att jag har 75C, så nu vet ni det ;)

Känner att jag inte kan svara på alla dessa inlägg som skrivits men måste be dig Izunia att få länken till din sida så jag får se hur du ser ut i klänningen! Nyfiken!

• BlueTopaz

haha, vad komiskt, såg nu att även jag har ca samma mått som er!
    93
    78
    101

• Ammo

Oooo,la la, vilken babe!
    Izunia, be din blivande sätta på sig hak-klapp i kyrkan, risken att dregla är stor ;)
    Otroligt vackert!

• Ammo

Yllo, jag är 10 i byst,12-14 i midja och 6 i höfter, och jag tog en 10 i min brudklänning, borde komma i den eftersom det är snörning

• Yllo

Jag har nästan samma som min styvdotter
    91
    78-79
    fast... 110!!
    Vi har väldigt breda höfter i min pappas släkt
    När jag var som smalast och vägde 45 kg hade jag en storlek 36 över bysten 34 i midjan och så 38 över höfterna!! Det är rackarns svårt att hitta kläder som passar!

Får fundera på vilken storlek vi tar åt henne.. antingen 10:an eller 12:an.

Nu vill min sambo att vi ska ta natti natti.. så nu säger även jag god natt och så ses vi i morgon
    Fast i morgon kväll far vi över till Åland för att kika på festplatser så då hörs vi inte under hela helgen Hur ska jag klara mig? Jag som blivit så beroende av BT?

• Ammo

Jag är tvärt om, har små höfter.

Ha så skönt på åland! Vi hörs när du kommer hem!

• Izunia

Ammo haha..tack tack!!

Jo jag var ju tvungen att springa tillbaka till Bt! haha!

Det ska verkligen bli kul att se varandras bröllopsbilder! Man sitter ju här och planerar tillsammans..

Undrar vilken klänning Yllo kommer att ha. Vara tärnor har ju samma klänningar!

Tänker Ammo i Kaylan och Topaz i sin vackra Ellis! Ga inte ner för mycket nu sa den blir för stor!
    Och Tiger nästa ar i jeraldine!

Svar på tråden Ni som köpt orginal klänning M S